کمک‌های میلیاردی بنگاه‌های اقتصادی به سیل‌زدگان

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بنگاه‌های اقتصادی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان استان کمک کردند.  رضا فلاح بیان کرد: بنگاه های اقتصادی در راستای مسئولیت های اجتماعی و ارتقای وضعیت معیشتی مردم در مناطق محروم تا کنون بیش از ۵ میلیارد […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: بنگاه‌های اقتصادی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سیل‌زدگان استان کمک کردند. 

رضا فلاح بیان کرد: بنگاه های اقتصادی در راستای مسئولیت های اجتماعی و ارتقای وضعیت معیشتی مردم در مناطق محروم تا کنون بیش از ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به سیل زدگان این استان کمک کردند. 
وی افزود: ۴۲ هزار و ۳۰۰ نفر از اهالی سیل زده در سراسر استان در سال جاری از کمک های مالی بنگاه های اقتصادی بهره مند شدند. 
وی با اشاره به کمک ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شرکت صنعتی گهر زمین سیرجان افزود: توزیع ۴ هزار سبد غذایی و هزینه های درمانی کاروان سلامت توسط این شرکت انجام شده است.          
فلاح با اشاره به کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شرکت مس سرچشمه رفسنجان خاطرنشان کرد: اقلام زیستی و معیشتی از قبیل یخچال، اجاق گاز، فرش، موادغذایی، البسه و چادر به خانواده های آسیب دیده و متاثر از سیل توسط این شرکت اهدا شده است. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: شرکت های عمران کلوت، آب زمزم، لبنیات پاک، اروند چرخ، کرمان موکت در استان کرمان و بانک پاسارگاد تهران با کمک هزینه های نقدی و غیرنقدی جمعیت هلال احمر را در امر کمک رسانی به آسیب دیدگان از سیل همراهی کردند.




کمک‌های میلیاردی بنگاه‌های اقتصادی به سیل‌زدگان

منبع: ایـسنا
? کمک‌های میلیاردی بنگاه‌های اقتصادی به سیل‌زدگان