کمبود ۵۰ درصدی کادر اداری و قضایی در استان کرمان

کرمان- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجموعه دستگاه قضایی استان کرمان با وجود کمبود ۵۰ درصدی کادر قضایی برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در آئین تکریم و معارفه رؤسا و دادستان‌های سابق و جدید حوزه قضائی شهربابک با اشاره به اینکه در سال گذشته ۸۵۰ […]

کرمان- رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجموعه دستگاه قضایی استان کرمان با وجود کمبود ۵۰ درصدی کادر قضایی برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در آئین تکریم و معارفه رؤسا و دادستان‌های سابق و جدید حوزه قضائی شهربابک با اشاره به اینکه در سال گذشته ۸۵۰ هزار پرونده در دادسراها، دادگاه‌ها، شوراهای حل اختلاف و دادگاه‌های تجدید نظر رسیدگی و حقوق مردم استیفاء شده است، افزود: این میزان به معنای جهاد همکاران قضائی و اداری است و البته معتقدیم باید بیش از این تلاش و کار شود.

وی خدمت جهادی کارگزاران به مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: امروز همه باید بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم تا در نهایت منجر به توسعه امید در بین مردم و ناامیدی دشمنان شود.

ابراهیمی گفت: مجموعه دستگاه قضائی استان کرمان با وجود کمبود ۵۰ درصدی کادر قضائی برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند.

‌رئیس کل دادگستری استان کرمان خدمات انجام شده در دستگاه قضائی استان کرمان را مورد تقدیر قرار داد و اظهار داشت: همه ما در هر جایگاهی باید با احساس مسئولیت نسبت به انجام وظیفه و تکلیف خود اقدام کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، تغییرات مدیریتی را امری طبیعی و زمینه ساز تحول و پیشرفت مجموعه‌ها دانست و ادامه داد: آقای احسان بهجتی به عنوان نیرویی با پشتکار و فعال بیش از دو سال در شهرستان شهربابک مشغول خدمت و رفع مشکلات مردم بوده اند که از این پس به عنوان مستشار دادگاه تجدیدنظر استان مشغول به فعالیت خواهند شد و آقای احمدی نژاد، رئیس جدید دادگستری شهربابک نیز با تجارب بسیار خوبی که دارند و با استفاده از دانش قضائی و ارتباط خوب خود با مردم و مسئولان می‌توانند منشأ خدمات خوبی در این شهرستان باشند.

وی گفت: علیرضا مظفری، دادستان سابق شهربابک نیز فردی پرتلاش، زحمتکش و خوش اخلاق بوده اند که در حوزه‌های مختلف از جمله در مدیریت مسائل مربوط به اغتشاشات اخیر به خوبی عمل کرده اند و آقای افشین طبخی به عنوان دادستان جدید این شهرستان نیز پس از دریافت تائیدات مربوطه مشغول به خدمت شده اند که امیدواریم در تعامل با سایر مسئولان منشأ خدمات باشند.

در این آئین از احسان بهجتی رئیس سابق دادگستری و علیرضا مظفری دادستان سابق شهرستان شهربابک تقدیر و عباس احمدی نژاد به عنوان رئیس جدید دادگستری شهربابک و افشین طبخی به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شدند.

کد خبر ۵۸۳۱۷۱۰




کمبود ۵۰ درصدی کادر اداری و قضایی در استان کرمان

منبع: مــهر
? کمبود ۵۰ درصدی کادر اداری و قضایی در استان کرمان