کمبودی در بازار میوه شب یلدا وجود ندارد

رئیس اتحادیه میدان‌داران کرمان گفت: قیمت هر کیلو هندوانه پوست سفید ۱۰ هزار تومان و بهترین نوع هندوانه کیلویی ۱۶ هزار تومان است.  به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» محمدرضا حاج‌عباسی در خصوص وضعیت بازار میوه کرمان در آستانه شب یلدا اعنوان کرد: میوه به وفور در بازار وجود دارد و کمبودی […]

رئیس اتحادیه میدان‌داران کرمان گفت: قیمت هر کیلو هندوانه پوست سفید ۱۰ هزار تومان و بهترین نوع هندوانه کیلویی ۱۶ هزار تومان است.

 به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» محمدرضا حاج‌عباسی در خصوص وضعیت بازار میوه کرمان در آستانه شب یلدا اعنوان کرد: میوه به وفور در بازار وجود دارد و کمبودی نیست.

وی درباره قیمت‌ها بیان کرد: قیمت هر کیلو هندوانه پوست سفید ۱۰هزار تومان و بهترین نوع هندوانه کیلویی ۱۶ هزار تومان است.

حاج‌عباسی با اشاره به قیمت ۲۰ هزار تومانی هر کیلو سیب درختی، افزود: سیب ممتاز کیلویی ۳۲ هزار تومان است و قیمت هر کیلو پرتقال تامسون جنوب ۳۰ هزار تومان و پرتقال محلی ۱۴ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میدان‌داران کرمان با تأکید بر اینکه خرده‌فروشان مجاز هستند تا ۳۰ درصد به قیمت‌های اعلام شده سود اضافه کنند، گفت: قیمت میوه نسبت به تورم خوب است و نسبت به سال گذشته شاید کمتر از ۱۰ درصد افزایش قیمت میوه را شاهد هستیم و در برخی میوه‌ها مانند نارنگی، قیمت کمتر از سال قبل است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: امکان خرده‌فروشی به مردم در میدان میوه و تره‌بار کرمان فراهم شده و هر روز از ساعت ۱۰ به بعد مردم می‌توانند میوه و صیفی‌جات موردنیاز خود را مستقیماٌ از میدان با قیمت ارزان‌تر خریداری کنند.

حاج‌عباسی تصریح کرد: با توجه به کوتاه‌شدن دست دلالان در میدان، همشهریانی که اخیراٌ از میدان خرید کرده‌اند، ابراز رضایت داشتند.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: ایسنا




کمبودی در بازار میوه شب یلدا وجود ندارد

منبع:آرمـان
? کمبودی در بازار میوه شب یلدا وجود ندارد