کلنگ یک پایگاه اورژانس خیرساز در رفسنجان به زمین زده شد

همزمان با هفته سلامت کلنگ پایگاه شماره ۵ اورژانس ۱۱۵ شهری رفسنجان که توسط خیر آقای خیراندیش احداث می‌شود، به زمین زده شد. به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حسینی‌زینلی امروز در مراسم کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس شماره ۵ شهری رفسنجان اظهار کرد: شهرستان رفسنجان دارای ۲۴ پایگاه اورژانس است که ۵ پایگاه شهری هستند و دو […]


همزمان با هفته سلامت کلنگ پایگاه شماره ۵ اورژانس ۱۱۵ شهری رفسنجان که توسط خیر آقای خیراندیش احداث می‌شود، به زمین زده شد.

به گزارش نذیر کرمان از رفسنجان، حسینی‌زینلی امروز در مراسم کلنگ‌زنی پایگاه اورژانس شماره ۵ شهری رفسنجان اظهار کرد: شهرستان رفسنجان دارای ۲۴ پایگاه اورژانس است که ۵ پایگاه شهری هستند و دو پایگاه مصوب داریم که یک پایگاه توسط خیر در خیابان ولیعصر(عج) در حال ساخت است و یک پایگاه هم شهرداری در مدرس شمالی قول ساخت آن را داده است.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان رفسنجان با قدردانی از خیر آقای خیراندیش عنوان داشت: این پایگاه که در منطقه کمال‌آباد واقع شده است، ۳۵ هزار نفر جمعیت را پوشش می‌دهد.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی این پایگاه اورژانس، زمان رسیدن به بالین بیمار نیز کاهش می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان رفسنجان نیز با قدردانی از خانواده خیراندیش اظهار کرد: این خیر تعصب خاصی روی شهر خودش و منطقه کمال‌آباد دارد که جای تقدیر است.

وحید محمدی‌شاهرخی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی در بخش سلامت توجه لازم را به این منطقه نسبتا محروم نداشته که عذرخواهی می‌کنیم.

وی ادامه داد: سیاست دولت آیت‌الله رئیسی و سیاست وزارت بهداشت بر محرومیت‌زدایی است و در این منطقه که پایگاه اورژانس هم نداشت، با توجه به ترافیک و مسائلی که وجود دارد خدمات به بیماری که نیاز فوری به خدمات دارد گاهی اوقات زمان‌بر بود که با راه‌اندازی این پایگاه رسیدن بر بالین بیمار سریع‌تر می‌شود و دغدغه‌ای که داشتیم رفع خواهد شد.

محمدی‌شاهرخی با بیان اینکه این پایگاه تا یک سال آینده آماده بهره‌برداری می‌شود، متذکر شد: بخشی از درمان شهر و مطب‌های تخصصی پزشکی به این منطقه انتقال پیدا خواهد کرد.

به گزارش فارس، این پایگاه اورژانس به مساحت ۲۵۰ متر و زیر بنای ۳۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۸ میلیارد تومان احداث می‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب






کلنگ یک پایگاه اورژانس خیرساز در رفسنجان به زمین زده شد

منبع: فــارس
? کلنگ یک پایگاه اورژانس خیرساز در رفسنجان به زمین زده شد