کلنگ حفر چاه آب شرب روستای گلدسته فاریاب زده شد

کلنگ این مجتمع با اعتبار ۴میلیارد ریال با حضور امام جمعه محترم ،فرماندار و مسولین  شهرستانی زده شد لازم به ذکر است آب شرب این روستا بالغ بر چهار سال است که شور شده و غیر قابل شرب بود. به گزارش فت فتو،همزمان با چهارمین روز از هفته دولت کلنگ زنی مجتمع آبی روستا شوری، […]

کلنگ این مجتمع با اعتبار ۴میلیارد ریال با حضور امام جمعه محترم ،فرماندار و مسولین  شهرستانی زده شد لازم به ذکر است آب شرب این روستا بالغ بر چهار سال است که شور شده و غیر قابل شرب بود.

به گزارش فت فتو،همزمان با چهارمین روز از هفته دولت کلنگ زنی مجتمع آبی روستا شوری، گلدسته با اعتبار ۴میلیارد ریال با حضور امام جمعه محترم ،فرماندار و مسولین  شهرستانی زده شد لازم به ذکر است آب شرب این روستا بالغ بر چهار سال است که شور شده و غیر قابل شرب بود.

سید حسام الدین حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان فاریاب در آیین کلنگ زنی گفت:با توجه به این که اولویت اول مردم در حوزه آب شرب بوده تمام توان خود را در شورای جهاد آبرسانی برای تامین آب شرب سالم گذاشته ایم و پیشرفت قابل قبولی داشته ایم و ضمناً اتمام حفر چاه روستای حیدر آباد و بهرمندی مردم از نعمت آب شرب سالم هم صورت پذیرفت

فرماندار فاریاب در پایان بیان کرد: با تلاش تمامی دوستان در شورای جهاد آبرسانی تا سال آینده مشکل آب شرب شهرستان فاریاب به طور کامل برطرف خواهد شد .

انتهای پیام/




کلنگ حفر چاه آب شرب روستای گلدسته فاریاب زده شد

منبع:آرمـان
? کلنگ حفر چاه آب شرب روستای گلدسته فاریاب زده شد