کلنگ‌ احداث چایخانه حضرت رضا(ع) در رحمت‌آباد ریگان به زمین زده شد

با حضور خادمیاران رضوی شهرستان ریگان ساخت چایخانه حضرت امام رضا(ع) در شهر رحمت‌آباد آغاز شد. به گزارش نذیر کرمان از ریگان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ریگان ظهر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی ساخت چایخانه حضرت رضا(ع) در شهر رحمت‌آباد اظهار کرد: این دومین چایخانه در شهرستان ریگان است که در ورودی استان از سمت […]


با حضور خادمیاران رضوی شهرستان ریگان ساخت چایخانه حضرت امام رضا(ع) در شهر رحمت‌آباد آغاز شد.

به گزارش نذیر کرمان از ریگان، دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ریگان ظهر امروز در حاشیه کلنگ‌زنی ساخت چایخانه حضرت رضا(ع) در شهر رحمت‌آباد اظهار کرد: این دومین چایخانه در شهرستان ریگان است که در ورودی استان از سمت سیستان‌وبلوچستان احداث می‌شود.

علی فرامرزی ضمن تاکید بر در نظر گرفتن محتواهای فرهنگی ویژه چایخانه رضوی در رحمت آباد ریگان افزود: ما می‌توانیم مجموعه خدمات فرهنگی در این بخش را در قالب طرح جامع رضوی پیش‌بینی کنیم و این چایخانه محور کار قرار بگیرد.

 وی عنوان کرد: برای ایجاد چایخانه امام رضا(ع) در بخش رحمت‌آباد خیری. یک قطعه زمین در بهترین موقعیت شهر رحمت‌آباد را اهدا کرد.

 دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان تصریح کرد: مجموعه به نام مقدس‌ترین نام کشور ما است و هرکس به هر طریقی می‌تواند کمک کند و مسؤولان در کانون خدمت رضوی کمک‌های خرد را مدیریت می‌کنند.

فرامرزی خاطرنشان کرد: مسافران خسته کویر می‌توانند از خدمات چایخانه امام مهربانی‌ها استفاده کنند و ان‌شاءالله بتوانیم با چنین فعالیت‌‌هایی حال و هوای امام رضایی به شهرمان ببخشیم و در توسعه فرهنگ رضوی دربین مردم عزیزمان، رسالت و وظیفه خودمان را به سرانجام برسانیم.

 دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان یادآور شد: بزودی چایخانه شهر گنبکی در مرکز این شهر عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب





کلنگ‌ احداث چایخانه حضرت رضا(ع) در رحمت‌آباد ریگان به زمین زده شد

منبع: فــارس
? کلنگ‌ احداث چایخانه حضرت رضا(ع) در رحمت‌آباد ریگان به زمین زده شد