کلنگ‌زنی ۲ کارخانه ۵۰۰۰ میلیارد تومانی در کرمان

کارخانه‌های تولید ورق‌های گالوانیزه و ورق‌های رنگی با سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد تومان در کرمان به‌زمین زده شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، آیین کلنگ‌زنی کارخانه‌های تولید ورق‌های گالوانیزه و ورق‌های رنگی با سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد تومان صبح امروز شنبه هفتم بهمن‌ماه با حضور سبحانیان رئیس امور مالیاتی کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی […]


کارخانه‌های تولید ورق‌های گالوانیزه و ورق‌های رنگی با سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد تومان در کرمان به‌زمین زده شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، آیین کلنگ‌زنی کارخانه‌های تولید ورق‌های گالوانیزه و ورق‌های رنگی با سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیارد تومان صبح امروز شنبه هفتم بهمن‌ماه با حضور سبحانیان رئیس امور مالیاتی کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، رئیس کل دادگستری استان، نماینده مردم کرمان و راور و جمعی از مسؤولان محلی برگزار شد.

مدیر شرکت توسعه بین‌الملل صنعت پارس در سخنانی اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز به بهره‌برداری می‌رسد شامل کارخانه پوشش ورق‌های گالوانیزه با ظرفیت ۱۵۰ هزار تن در سال و کارخانه ورق‌های رنگی با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در سال است.

خراسانی بیان کرد: سه‌ونیم سال برای بازگشت سرمایه در نظر گرفته شده است و ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای این دو کارخانه انجام می‌شود و مدت زمان اجرای پروژه نیز ۳۰ ماه دیده شده است و ۲۰۰ نفر اشتغال مستقیم و ۷۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر نیز در سخنانی گفت: این پروژه‌ها موجب ایجاد اشتغال در منطقه می‌شود و توسعه صنعت فولاد را به‌دنبال دارد.

حجت نجمی ادامه داد: تامین خوراک پروژه توسط استان کرمان انجام می‌شود و نیازمند زیرساخت‌های لازم برای در دست گرفتن بازارهای داخلی و خارجی ورق‌های گالوانیزه و ورق‌های رنگی هستیم.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ش





کلنگ‌زنی ۲ کارخانه ۵۰۰۰ میلیارد تومانی در کرمان

منبع: فــارس
? کلنگ‌زنی ۲ کارخانه ۵۰۰۰ میلیارد تومانی در کرمان