کلنگ‌زنی ۲ کارخانه ۴۰۰۰ میلیارد تومانی در کرمان

رئیس کمیسون اقتصادی مجلس گفت: کارخانه‌های تولید ورق‌های گالوانیزه و ورق‌های رنگی با سرمایه‌گذاری ۴ هزار میلیارد تومان در کرمان به زمین زده شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرما؛ صبح امروز کلنگ عملیات اجرای تولید ورق‌های پوشش‌دار در شهرستان چترود به زمین زده شد. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این مراسم عنوان […]

رئیس کمیسون اقتصادی مجلس گفت: کارخانه‌های تولید ورق‌های گالوانیزه و ورق‌های رنگی با سرمایه‌گذاری ۴ هزار میلیارد تومان در کرمان به زمین زده شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی راه آرما؛ صبح امروز کلنگ عملیات اجرای تولید ورق‌های پوشش‌دار در شهرستان چترود به زمین زده شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در این مراسم عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه تولید ورق‌های پوشش‌دار در زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار با حضور استاندار کرمان در منطقه چترود امروز آغاز شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان افزود: محصولات اصلی توليدی در اين واحد شامل ورق‌هاي گالوانيزه از ورق‌های نورد سرد به ميزان ۱۵۰ هزار تن در سال است همچنین تولید ورق‌های رنگی به میزان ۱۰۰ هزار تن در سال از تولیدات این کارخانه خواهد بود.

نماینده مردم کرمان و راور مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: میزان سرمایه‌گذاری این پروژه حدود ۴۰هزار میلیارد ریال است که در بازه زمانی دو ساله به بهره‌برداری  خواهد رسید.

محمدرضا پورابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: در این پروژه به تعداد حدود ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و ۸۰۰ نفر غیر‌مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و عملاً یک حرکت بزرگی در عرصه تکمیل زنجیره‌ارزش خواهد بود.

انتهای خبر/ طهماسبی

 




کلنگ‌زنی ۲ کارخانه ۴۰۰۰ میلیارد تومانی در کرمان

منبع:آرمـان
? کلنگ‌زنی ۲ کارخانه ۴۰۰۰ میلیارد تومانی در کرمان