کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۲۶ پروژه شهری همزمان با دهه فجر در جیرفت

شهردار جیرفت از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری بیش از ۲۶ پروژه شهری با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد. هادی ربانی امروز در گفت‌وگو با نذیر کرمان در جیرفت با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: پروژه‌های شهرداری جیرفت برای این ایام در حوزه معاونت‌ها، سازمان‌های و واحد‌های مختلف شهرداری […]


شهردار جیرفت از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری بیش از ۲۶ پروژه شهری با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

هادی ربانی امروز در گفت‌وگو با نذیر کرمان در جیرفت با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: پروژه‌های شهرداری جیرفت برای این ایام در حوزه معاونت‌ها، سازمان‌های و واحد‌های مختلف شهرداری جیرفت با هزینه‌ای بالغ بر دویست میلیارد تومان تعریف و اجرا شده است.

شهردار جیرفت با بیان اولویت‌های شهرداری جیرفت در خدمت‌رسانی به مردم شهر جیرفت افزود: از اولویت‌های تعریف شده شورای اسلامی و شهرداری جیرفت توجه به تمامی مناطق شهر جیرفت با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته با نگاه عدالت بر توزیع با هدف آسایش مردم به‌عنوان سرمایه‌های اصلی این نظام است و در این زمینه در این مناطق پروژه‌های بزرگی برای تحقق عدالت شهری در حال اجراست.

 شهردار جیرفت در خصوص کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص شهری در ایام دهه فجر بیان کرد: با توجه به کمبود سرانه پارک و فضای سبز در شهر جیرفت و درخواست شهروندان مناطق مختلف شهر، در این ایام کلنگ احداث بوستان‌های مالک اشتر، استقلال ۱۳ و ۳۷ ، بوستان لاله، بوستان گفتگو، بوستان مشاهیر و بوستان سمیه به زمین زده خواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر مردم شهر جیرفت شاهد بهره‌برداری از تعدادی از پروژه‌های شاخص شهری خواهند بود که به‌عنوان نمونه می‌توان به بوستان خیریه، توسعه فضای سبز پارک ولیعصر(عج)، آسفالت و موزاییک فرش پارک و معابر شهری اشاره کرد.

ربانی با بیان برنامه‌های دیگر شهرداری جیرفت برای عمران و آبادانی شهر جیرفت گفت: علاوه بر بحث مهم و اساسی زیباسازی و توجه به فضای سبز، شاهد جهش عمرانی و آسفالت، خدمات شهری، حمل‌ونقل و توسعه و تجهیز ناوگان خدمات شهری در شهر جیرفت هستیم .

 وی افتتاح چمن مصنوعی پارک بانوان شهر در ایام دهه فجر را از خدمات شورای اسلامی و شهرداری جیرفت برای این قشر عظیم جامعه شهری دانسته و گفت: فصل جدیدی از خدمت را پیش رو داریم، در حال حاضر حتی یک پروژه تعطیل و نیمه تعطیل در مدیریت شهری جیرفت نداریم .

ربانی با اشاره به ادامه نهضت آسفالت در شهر خاطرنشان کرد: پروژه آسفالت شهری از شهرک‌های خیبر و بهشتی و دیگر شهرک‌ها آغاز و به برخی محله‌های بافت قدیم از جمله مالک اشتر، صاحب‌آباد، رهجرد، کشاورزی، کهوروییه و کلرود و سرجاز امتداد خواهد داشت.

شهردار جیرفت، شهرداری‌ها را از مهم‌ترین دستگاه‌های امیدآفرین در بین مردم دانست و افزود: اکثر پروژه‌هایی که در دهه فجر امسال توسط مدیریت شهری افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، به‌صورت مستقیم در راستای امیدآفرینی مورد تاکید مقام معظم رهبری تعریف و اجرا شده‌اند.

پایان پیام/۸۰۰۶۷/ب





کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۲۶ پروژه شهری همزمان با دهه فجر در جیرفت

منبع: فــارس
? کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۲۶ پروژه شهری همزمان با دهه فجر در جیرفت