کشورهای اسلامی دل‌باخته حاج‌قاسم سلیمانی هستند

کارشناس مسائل منطقه‌ گفت: ما مردم یمن نیز مانند بسیاری از مردم جهان و کشورهای اسلامی عاشق و دلباخته حاج‌قاسم سلیمانی هستیم. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ احمد النجید در گفتگویی در خصوص اتفاقات اخیر در غزه گفت: در این روز‌ها فلسطین بعد از گذشت ۷۵ سال مبارزه وارد مرحله‌ تازه‌ای از […]

کارشناس مسائل منطقه‌ گفت: ما مردم یمن نیز مانند بسیاری از مردم جهان و کشورهای اسلامی عاشق و دلباخته حاج‌قاسم سلیمانی هستیم.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ احمد النجید در گفتگویی در خصوص اتفاقات اخیر در غزه گفت: در این روز‌ها فلسطین بعد از گذشت ۷۵ سال مبارزه وارد مرحله‌ تازه‌ای از تاریخ‌مقاومت جهان اسلام شده‌است.

 
کارشناس مسائل منطقه‌ با تاکید بر این که طوفان‌الأقصی می‌تواند مبدا تحولاتی جدیدی در تاریخ فلسطین شود، اظهار کرد: طوفان الاقصی از همان ساعات اولیه شروع خود هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی اسرائیل را در هم‌شکست و ضربات سنگین‌ای را به این دولت جعلی وارد کرد پس مبدا تحولاتی جدید در مبادلات جهانی است.
وی ابراز کرد: در ادامه این جنگ نیز یمن وارد عمل شد ضربات سنگین غیرقابل جبرانی را به سران کشورهای غربی از جمله انگلیس و فرانسه و بالاخره شیطلن جهان آمریکا وارد کرده است.
وی با اشاره به این که اقدامات اخیر حماس نشان داد که هر گونه اقدام برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی ملقی و غیرقابل قبول است، عنوان کرد: اکنون شاید ایجاد نوعی بیداری‌اسلامی از کشورهای قاره آمریکا مثل کوبا و ونزوئلا گرفته تا مردم کشورهای اروپایی مثل فرانسه، آلمان و انگلیس هستیم و مردم کشورهای آسیایی و مسلمان نیز از مدت‌ها پیش به فکر مردم فلسطین بوده و هستند.
احمد النجید مردم یمن را عاشق و شیفته سردار سلیمانی دانست و افزود: ما مردم یمن نیز مانند بسیاری از مردم جهان و کشورهای اسلامی عاشق و دلباخته حاج‌قاسم سلیمانی هستیم.
کارشناس مسائل منطقه‌ ادامه داد: اگرچه حاج‌قاسم هیچ وقت به کشور یمن سفر نکرد و ما از فیض دیدار حضوری وی محروم بودیم اما سردار با آموزش‌های نظامی بسیاری که از راه دور به ما داده بود، ما را باور ما می‌توانیم رساند و الحمد‌لله به لطف خدا در این موفق شدیم و تولید موشک‌هایی که در این روزها به فلسطین و عربستان سفر می‌کنند، شاهد این ادعا هستند.
وی با تاکید بر این که حاج قاسم الگویی به تمام معنا برای آزادی‌خواهان جهان است، ابراز کرد: سردار سلیمانی با روح بزرگ خود الگویی کامل در تمام ابعاد زندگی انسان از جمله مادی و معنوی هستند و او الگویی جهانی برای تمام انسان‌های تشنه حقیت است.
احمد النجید در پایان خاطرنشان کرد: ما مردم یمن به حال مردم ایران و به‌ویژه مردم کرمان غبطه می‌خوریم چراکه از نعمت افرادی مثل سردار سلیمانی و قاآنی محروم هستیم، خوش به‌سعادت مردم کرمان که چنین نگینی را در خاک خود پرورش دادند و تقدیم اسلام و مقاومت کردند.

منبع: پایگاه خبری بوتیانیوز
 

انتهای خبر/ تاج‌الدینی




کشورهای اسلامی دل‌باخته حاج‌قاسم سلیمانی هستند

منبع:آرمـان
? کشورهای اسلامی دل‌باخته حاج‌قاسم سلیمانی هستند