کشف ۱۰ خودروی سرقتی با رصد سامانه‌های هوشمند پلیس مرکز استان

به گزارش نذیر کرمان؛ سرهنگ “مهدی پورامینایی” در تشریح این خبر گفت: در راستای کشف چندین فقره سرقت خودرو در سطح حوزه استحفاظی، در کنار تحقیقات میدانی از ظرفیت استعلام از سامانه های هوشمند و دقیق سطح معابر نیز بهره گیری شد. فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان کرمان […]

به گزارش نذیر کرمان؛ سرهنگ “مهدی پورامینایی” در تشریح این خبر گفت: در راستای کشف چندین فقره سرقت خودرو در سطح حوزه استحفاظی، در کنار تحقیقات میدانی از ظرفیت استعلام از سامانه های هوشمند و دقیق سطح معابر نیز بهره گیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و استعلام‌های تخصصی موفق به کشف ۱۰ دستگاه خودرو سرقتی و دستگیری ۳ سارق در ۴۸ ساعت گذشته شدند.

سرهنگ “پورامینایی” با اشاره به امکان تشخیص موقعیت دقیق خودروهای دارای سابقه سرقت یا توقیف براساس برخی تجهیزات پایشی محسوس و نامحسوس خاطرنشان کرد: توسعه بهره‌گیری از این سامانه ها که در کاهش و کشف انواع جرائم نیز سهم بسزایی داشته‌اند و سارقان را غافلگیر کرده‌اند در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




کشف ۱۰ خودروی سرقتی با رصد سامانه‌های هوشمند پلیس مرکز استان

منبع: بــرنا
? کشف ۱۰ خودروی سرقتی با رصد سامانه‌های هوشمند پلیس مرکز استان