کشف ۶۰۹ کیلو مواد مخدر در راین، کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۶۰۹ کیلو تریاک، توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم در عملیات ماموران بخش راین شهرستان کرمان خبر داد. فت فتو کرمان – سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران بخش “راین” فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه مزدا دوکابین مشکوک و دستور ایست […]

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۶۰۹ کیلو تریاک، توقیف ۲ دستگاه خودرو و دستگیری ۲ متهم در عملیات ماموران بخش راین شهرستان کرمان خبر داد.

فت فتو کرمان – سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران بخش “راین” فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه مزدا دوکابین مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

او می‌گوید: راننده خودرو به محض رویت پلیس اقدام به فرارکرد که با عکس العمل سریع ماموران و استفاده از قانون به کارگیری سلاح به لاستیک خودرو شلیک و پس از طی مسافتی متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان می‌گوید:ماموران در بازرسی از خودرو ۶۰۹ کیلو تریاک کشف و یک متهم را دستگیرکردند.

به گفته سردار ناظری یک دستگاه پژو پارس که راه پاک کن مواد بود توقیف و راننده آن در این عملیات دستگیر شد و پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقا احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان جهت امنیت پایدار، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.
انتهای پیام/ح




کشف ۶۰۹ کیلو مواد مخدر در راین، کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? کشف ۶۰۹ کیلو مواد مخدر در راین، کرمان