کشف ۵۴۸ کیلو موادمخدر در گلباف و دستگیری سارق مسلح در بم

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۷۲ کیلوگرم تریاک و ۲۷۶ کیلوگرم حشیش در عملیات شبانه ماموران انتظامی بخش گلباف خبر داد. سردارعبدالرضا ناظری امروز ۱۲ آذرماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش گلباف هنگام پایش شبانه یکی از خیابان های اصلی این شهر به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ […]

فت فتو/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۷۲ کیلوگرم تریاک و ۲۷۶ کیلوگرم حشیش در عملیات شبانه ماموران انتظامی بخش گلباف خبر داد.

سردارعبدالرضا ناظری امروز ۱۲ آذرماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی بخش گلباف هنگام پایش شبانه یکی از خیابان های اصلی این شهر به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آن دستور توقف دادند.

وی افزود: سرنشین این خودرو با مشاهده ماموران ضمن تغییر مسیر اقدام به فرار کرد که در ادامه ماموران طی یک عملیات تعقیب و مراقبت با شلیک تیر به لاستیک ها موفق شدند آن را متوقف کنند.

ناظری با اشاره به فرار سرنشین این خودرو در دل تاریکی شب بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۷۲ کیلوگرم تریاک و ۲۷۶ کیلوگرم حشیش کشف کردند که پی جویی های لازم برای شناسایی و دستگیری متهم و دیگر عاملان مرتبط با این محموله در دست انجام است.

به گزارش گروه دریافت خبرگزار فت فتو، همچنین سرهنگ یوسف سلیمانی فرمانده انتظامی بم اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر حضور یک شرور سابقه دار و تحت تعقیب در حوزه استحفاظی شهرستان بم، دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این شرور فراری و عامل سرقت مسلحانه در شهرستان های شرقی، موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی متهم را در یکی از خیابان های بم شناسایی و او را در حالی که از طریق باغات اطراف قصد فرار داشت دستگیر کردند.

سلیمانی با اشاره به کشف یک کلت کمری از متهم بیان کرد: این فرد که سوابق متعدد از جمله قتل عمد، سرقت مسلحانه و تیراندازی ایذایی در شهر و ایجاد رعب و وحشت را در پرونده دارد، به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام




کشف ۵۴۸ کیلو موادمخدر در گلباف و دستگیری سارق مسلح در بم

منبع: ایـسنا
? کشف ۵۴۸ کیلو موادمخدر در گلباف و دستگیری سارق مسلح در بم