کشف ۳۴۰ کیلوگرم شیشه در محور بم _ کرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف ۳۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه از یک کامیون باری در محور بم به کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو از بم، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم در مسیر این شهرستان به کرمان به […]


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف ۳۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه از یک کامیون باری در محور بم به کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو از بم، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم در مسیر این شهرستان به کرمان به یک دستگاه کامیون باری مشکوک می‌شوند و آن را جهت بازرسی به پارکینگ حاشیه جاده منتقل می‌کنند.

بهنام جعفری‌زاده، ادامه داد: در این حین راننده قصد فرار داشته که با هوشیاری ماموران از فرار وی جلوگیری می‌شود.

این مقام قضایی با بیان اینکه متهم ساکن یکی از استان‌های غربی کشور بوده و قصد انتقال این مواد را به مرکز کشور داشته است، گفت: ارزش ریالی مواد مکشوفه بالغ بر ۴۴۰ میلیارد ریال است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم عنوان کرد: پرونده به شعبه دوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بم ارجاع شده و متهم به اتهام حمل ۳۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه تفهیم اتهام شده و با صدور قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و تحقیقات در حال انجام است.

جعفری‌زاده خاطرنشان کرد: برخی افراد به‌منظور تحصیل درآمد نامشروع، نظم و امنیت جامعه را در معرض مخاطره قرار می‌دهند که علاوه بر برخورد قاطع قضایی، شناسایی و ضبط کلیه اموالی که از آن جرم به‌دست آورده‌اند نیز در دستور کار قرار دارد.

این مقام قضایی تاکید کرد: دادستانی اجازه نمی‌دهد عناصر ناامنی، نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند، بدانند با سوداگران مرگ با قاطعیت برخورد قضایی می‌شود.
پایان پیام /۳۷۶۳/ب





کشف ۳۴۰ کیلوگرم شیشه در محور بم _ کرمان

منبع: فــارس
? کشف ۳۴۰ کیلوگرم شیشه در محور بم _ کرمان