کشف ۱۵۳ کیلو تریاک دفن شده به‌همراه یک قبضه سلاح و مهمات در کهنوج

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج ۱۵۳کیلو تریاک دفن شده و یک قبضه سلاح جنگی در یک منزل روستایی کشف شد. به گزارش نذیر کرمان از کهنوج، علیرضا امیری گفت: کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر کهنوج با اشراف اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی متوجه شدند […]


فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج گفت: در پی کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج ۱۵۳کیلو تریاک دفن شده و یک قبضه سلاح جنگی در یک منزل روستایی کشف شد.

به گزارش نذیر کرمان از کهنوج، علیرضا امیری گفت: کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر کهنوج با اشراف اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی متوجه شدند قاچاقچیان یک محموله موادمخدر را به یکی از نقاط روستایی شهر کهنوج انتقال داده و قصد دارند آن را به مناطق مرکزی کشور منتقل کنند.

 وی بیان داشت: در این رابطه ماموران با همکاری یگان امداد و هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه محل اختفاء مواد را که در یک منزل بود شناسایی و در بازرسی از آن ۱۵۳ کیلو تریاک دفن شده زیر زمین به همراه یک قبضه سلاح جنگی و مهمات را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کهنوج با بیان اینکه اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری سایر قاچاقچیان و افراد مرتبط با این محموله ادامه دارد، اظهار داشت: مقابله با پدیده شوم موادمخدر نیازمند همکاری همگان با پلیس است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





کشف ۱۵۳ کیلو تریاک دفن شده به‌همراه یک قبضه سلاح و مهمات در کهنوج

منبع: فــارس
? کشف ۱۵۳ کیلو تریاک دفن شده به‌همراه یک قبضه سلاح و مهمات در کهنوج