کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در قلعه‌گنج

دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج گفت: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان قلعه‌گنج، یک‌هزار و ۲۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که در یک منزل مسکونی دپو شده بود، کشف شد. کیومرث قاسمی در گفت‌وگو با فت فتو در قلعه‌گنج اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) […]


دادستان عمومی و انقلاب قلعه‌گنج گفت: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان قلعه‌گنج، یک‌هزار و ۲۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که در یک منزل مسکونی دپو شده بود، کشف شد.

کیومرث قاسمی در گفت‌وگو با فت فتو در قلعه‌گنج اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان قلعه‌گنج، یک‌هزار و ۲۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که در یک منزل مسکونی در این شهرستان دپو شده بودند، کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه‌گنج با بیان اینکه پنج دستگاه وسیله نقلیه توقیف و سه نفر از اعضای این باند دستگیر شدند ، عنوان کرد: حوزه قضایی شهرستان قلعه‌گنج قطعا برای کسانی که امنیت و سلامت مردم را به خطر بیندازند منطقه امنی نخواهد بود و با این افراد با قاطعیت و جدیت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق





کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در قلعه‌گنج

منبع:فــارس
? کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در قلعه‌گنج