کشف محموله ۳۶۷ کیلویی تریاک در کرمان

کرمان-فت فتو- فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۶۷ کیلو و ۲۶۰ گرمی تریاک جاساز شده داخل یک دستگاه خودرو سمند عبوری از حوزه شهرستان بافت خبر داد. به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری در این زمینه توضیح داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بافت […]

کرمان-فت فتو- فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۶۷ کیلو و ۲۶۰ گرمی تریاک جاساز شده داخل یک دستگاه خودرو سمند عبوری از حوزه شهرستان بافت خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری در این زمینه توضیح داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بافت بلافاصله پس از دریافت خبری مبنی بر عبور یک محموله سنگین موادمخدر از حوزه این شهرستان، در چند نقطه از محور بافت-کرمان مستقر و ساعاتی بعد با توقیف یک دستگاه خودرو پژو عبوری متوجه شدند ۲ سرنشین این خودرو راه پاک کن یک دستگاه سمند حامل مواد مخدر هستند.
وی ادامه داد: لحظاتی بعد ماموران با استقرار در نقطه ای دیگر از همین محور، سد راه خودرو مورد نظر شدند و این خودرو را که با افزایش سرعت قصد فرار داشت با شلیک دقیق به لاستیک ها متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: طی این عملیات در ابتدا راننده و سرنشین خودرو دستگیر، در بازرسی از آنان ۳۶۷ کیلو و ۲۶۰ تریاک کشف و در ادامه این چهار متهم پس از بازجویی های تخصصی تحویل مراجع قضایی شدند.

بافت در ۱۵۶ کیلومتری جنوب غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




کشف محموله ۳۶۷ کیلویی تریاک در کرمان

منبع: ایرنـا
? کشف محموله ۳۶۷ کیلویی تریاک در کرمان