کشف قطعات یک خودرو خارجی از اتوبوس عبوری در محور سیرجان_بندرعباس

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف تعدادی قطعات خودرو BMW فاقد مجوز و ارزش ۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو از سیرجان، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی امروز اظهار کرد: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور سیرجان _ بندرعباس یک […]


فرمانده انتظامی سیرجان از کشف تعدادی قطعات خودرو BMW فاقد مجوز و ارزش ۶ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو از سیرجان، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی امروز اظهار کرد: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور سیرجان _ بندرعباس یک دستگاه اتوبوس را متوقف و در بازرسی از آن یک دستگاه موتور خودروی bmw که فاقد هرگونه مجوز ورود به کشور بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این قطعات قاچاق را ۶ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 امیر سبتکی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی پلیس مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالاست و با توجه به تاثیر منفی این پدیده بر اقتصاد کشور مجموعه انتظامی این شهرستان با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی با هرگونه قاچاق کالا مبارزه خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ب





کشف قطعات یک خودرو خارجی از اتوبوس عبوری در محور سیرجان_بندرعباس

منبع: فــارس
? کشف قطعات یک خودرو خارجی از اتوبوس عبوری در محور سیرجان_بندرعباس