کشف زمین خواری ۱۲ میلیاردی در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میر حبیبی رئیس پليس امنيت اقتصادي استان از کشف يک مورد زمين خواري و تصرف اراضي دولتي به ارزش ۱۲ ميليارد ريال در محدوده شهر کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی رئیس پليس امنيت اقتصادي استان گفت: در پي یک فقره گزارش مردمی مبني بر اینکه فردی با هویت […]

سرهنگ حمیدرضا میر حبیبی رئیس پليس امنيت اقتصادي استان از کشف يک مورد زمين خواري و تصرف اراضي دولتي به ارزش ۱۲ ميليارد ريال در محدوده شهر کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی رئیس پليس امنيت اقتصادي استان گفت: در پي یک فقره گزارش مردمی مبني بر اینکه فردی با هویت معلوم، با تصرف زمين هاي دولتی اقدام به ساخت و ساز در اراضی دولتی کرده است، ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی این پلیس بررسي موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه پس از اخذ استعلام و بررسي اسناد و مدارک و همچنين هماهنگي هاي قضائي، وقوع زمين خواري در حومه شهر کرمان محرز شد.
 رئیس پليس امنيت اقتصادي استان با بيان اينکه حفظ و حراست از بيت المال و اراضي دولتي از اولويت هاي این پليس است تصريح کرد: در اين راستا ۶۰۰ متر مربع از اراضي دولتي در یکی از شهرک های اطراف کرمان که کارشناسان ارزش آن را ۱۲ ميليارد ريال برآورد کردند رفع تصرف و در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ تاج الدینی 




کشف زمین خواری ۱۲ میلیاردی در کرمان

منبع:آرمـان
? کشف زمین خواری ۱۲ میلیاردی در کرمان