کشف دو محموله تریاک و شیشه در عملیات پلیس مواد مخدر استان کرمان

فت فتو/کرمان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از توقیف دو دستگاه خودروی سواری و دستگیری دو قاچاقچی هنگام حمل و تبادل ۲۰۰ کیلوگرم تریاک خبر داد. سرهنگ علیرضا سوری امروز ۱۵ آذرماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار اطلاعاتی از زمان و […]

فت فتو/کرمان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از توقیف دو دستگاه خودروی سواری و دستگیری دو قاچاقچی هنگام حمل و تبادل ۲۰۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

سرهنگ علیرضا سوری امروز ۱۵ آذرماه در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار اطلاعاتی از زمان و مکان دقیق تحویل یک محموله سنگین مواد مخدر در یکی از نقاط حومه شهر کرمان مطلع و با استقرار نامحسوس چندین ساعته در این مکان، خودروی مورد نظر را شناسایی کردند.

وی افزود: در ادامه ماموران این خودرو را به همراه یک دستگاه خودروی سواری دیگر تا حوالی یکی از مناطق کوهستانی اطراف شهر تعقیب کردند و در نهایت طی یک عملیات ضربتی راننده هر دو خودرو را در لحظه انتقال موادمخدر از یک خودرو  به خودروی دیگر غافلگیر و ضمن دستگیری هر دو متهم ۲۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی تصریح کرد: سوداگران مرگ که جوانان عزیز کشور و خانواده های آنان را فدای اهداف پلید خود می کنند باید بدانند همچون این عملیات غافلگیرانه و در سایه اشراف اطلاعاتی پلیس، هر لحظه و هر کجا در معرض رصد، تعقیب و دستگیری قرار دارند.

وی همچنین از توقیف یک دستگاه نیسان یخچال دار حامل ۷۵ کیلو شیشه هنگام عبور از محور زاهدان-کرمان خبر داد و افزود: ماموران ایستگاه بازرسی”سه راهی راین” هنگام بررسی خودروهای عبوری محورزاهدان-کرمان به یک دستگاه نیسان یخچال دار مشکوک و آن را به پارکینگ منتقل کردند.

سوری گفت: ماموران با بررسی چندین ساعته قسمت های مختلف این خودرو موفق شدند از برخی قسمت های اندرونی یخچال این خودرو ۷۵ کیلو شیشه که به شکل بسیار ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کنند و در این رابطه  متهم که قصد داشت این محموله را به استان های مرکزی کشور منتقل کند دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام




کشف دو محموله تریاک و شیشه در عملیات پلیس مواد مخدر استان کرمان

منبع: ایـسنا
? کشف دو محموله تریاک و شیشه در عملیات پلیس مواد مخدر استان کرمان