کشف بیش از ۷۰۰۰ مواد محترقه غیرمجاز و پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در جیرفت

نذیر کرمان/کرمان جانشین انتظامی جیرفت از کشف بیش از ۷۰۰۰ نوع مواد محترقه غیرمجاز و پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. سرهنگ امین امیرمحمدی امروز ۲۱ اسفندماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش مواد محترقه غیرمجاز توسط متصدیان ۱۲ واحد صنفی در […]

نذیر کرمان/کرمان جانشین انتظامی جیرفت از کشف بیش از ۷۰۰۰ نوع مواد محترقه غیرمجاز و پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امین امیرمحمدی امروز ۲۱ اسفندماه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع و فروش مواد محترقه غیرمجاز توسط متصدیان ۱۲ واحد صنفی در سطح شهرجیرفت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی محل‌ها و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مرجع قضایی وارد عمل شده و در بازرسی از این مکان‌ها بیش از ۷۰۰۰ انواع مواد محترقه خطرناک را کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، به شهروندان توصیه کرد: خانواده‌ها به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار برای فرزندانشان به توصیه‌های پلیس توجه کنند و چهارشنبه آخر سال را در کنار فرزندانشان باشند.

سرهنگ محمدرضا نجارزاده سرپرست انتظامی شهرستان رودبارجنوب نیز گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد متحرقه در یکی از مغازه‌های شهرستان، ماموران پلیس آگاهی و واحد اماکن پلیس اطلاعات با هماهنگی قضایی متهم موردنظر را شناسایی و دستگیرکردند.

وی افزود: در بازرسی از این واحد صنفی نیز ۱۵۹۸عدد انواع موادمتحرقه غیرمجاز کشف شد.

سرپرست انتظامی رودبارجنوب بیان کرد: برابر قانون هرگونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شود.

انتهای پیام




کشف بیش از ۷۰۰۰ مواد محترقه غیرمجاز و پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در جیرفت

منبع: ایـسنا
? کشف بیش از ۷۰۰۰ مواد محترقه غیرمجاز و پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در جیرفت