کشف بیش از ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از جریمه بیش از هفت میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد. ارسلان میری صبح امروز چهارم مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: پرونده‌ای پیرامون مباشرت و حمل ۳۱ هزار و ۶۲۶ لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه پنجم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان از جریمه بیش از هفت میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد.

ارسلان میری صبح امروز چهارم مهرماه در جمع خبرنگاران گفت: پرونده‌ای پیرامون مباشرت و حمل ۳۱ هزار و ۶۲۶ لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه پنجم بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمان تشکیل و رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده اتهام انتسابی را محرز اعلام و متخلف را علاوه بر ضبط فرآورده و خودروی حامل، به پرداخت هفت میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

میری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی کرمان این محموله قاچاق را هنگام بازرسی از یک کامیون در محور کرمان به رفسنجان کشف و گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

مدیرکل تعزیرات استان کرمان در ادامه با اشاره به کشف ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان نیز بیان کرد: پرونده ای پیرامون مباشرت و حمل ۲۷ هزار لیتر گازوئیل خارج از ضوابط تعیینی دولت در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان سیرجان رسیدگی شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیرجان این محموله قاچاق را هنگام بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف کردند، افزود: در این پرونده، متخلفان علاوه بر ضبط فراورده و ظروف حمل، به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام




کشف بیش از ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کرمان

منبع: ایـسنا
? کشف بیش از ۵۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کرمان