کشف بیش از ۴۸۰ کیلو تریاک و حشیش در محورهای کرمان

مأموران مبارزه با مواد مخدر در محورهای کرمان ۴۸۳ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف کردند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن بژندی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر منوجان با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به حوزه این شهرستان مطلع و با […]


مأموران مبارزه با مواد مخدر در محورهای کرمان ۴۸۳ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف کردند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن بژندی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر منوجان با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله سنگین مواد مخدر به حوزه این شهرستان مطلع و با همکاری ماموران پاسگاه چاهشاهی در یکی از محورهای فرعی مستقر شدند.

وی بیان داشت: مأموران هنگام پایش این محور به یک دستگاه وانت مشکوک و به آن دستور ایست دادند که در پی افزایش سرعت و فرار این خودرو به سمت روستاهای اطراف، یک تیم دیگر از ماموران با استفاده از گلمیخ این خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی منوجان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۲۳۸ کیلو تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف آن جاساز شده بود کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از واکاوی اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

پژو با۲۵۰ کیلو حشیش به مقصد نرسید

مرتضی امیرسبتکی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیرجان با اقدامات اطلاعاتی از ورود یک محموله سنگین موادمخدر به حوزه این شهرستان و به مقصد دیگر نقاط مطلع و با اعزام چند تیم به محورهای مواصلاتی، وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران هنگام پایش محسوس و نامحسوس محور بافت-سیرجان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که راننده آن در مواجهه با پلیس قصد فرار داشت را متوقف و در بازرسی از آن ۲۵۰ کیلو حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیرجان با اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: ماموریت‌های پلیس در حوزه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت دنبال و به شهروندان نیز توصیه می‌شود با انعکاس موارد مرتبط با حمل و توزیع این مواد خانمانسوز، یاریگر خادمان نظم و امنیت باشند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





کشف بیش از ۴۸۰ کیلو تریاک و حشیش در محورهای کرمان

منبع: فــارس
? کشف بیش از ۴۸۰ کیلو تریاک و حشیش در محورهای کرمان