کشف بیش از ۴۸۰ کیلوگرم تریاک از داخل یک خودرو در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۸۶ کیلوگرم تریاک جاساز شده در یک خودرو پژو حین عملیات ماموران کلانتری ۱۹ شهر کرمان خبر داد. به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: ماموران پایگاه مبارزه با مواد مخدر بر اساس طرح پاکسازی اخیر و دستگیری تعدادی خرده‌فروش مواد […]


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۸۶ کیلوگرم تریاک جاساز شده در یک خودرو پژو حین عملیات ماموران کلانتری ۱۹ شهر کرمان خبر داد.

به گزارش فت فتو از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان اظهار کرد: ماموران پایگاه مبارزه با مواد مخدر بر اساس طرح پاکسازی اخیر و دستگیری تعدادی خرده‌فروش مواد مخدر در سطح شهر کرمان به اطلاعات موثقی درباره یک محموله سنگین مواد مخدر پی بردند.

وی ادامه داد: در این زمینه ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند این محموله درون یک دستگاه خودرو پژو در یکی از نقاط بخش چترود جاساز شده و قاچاقچیان قصد دارند به‌زودی آن را به دیگر نقاط کشور منتقل کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ماموران با همکاری اطلاعاتی و میدانی ماموران پاسگاه انتظامی بخش چترود موقعیت این خودرو را شناسایی و در بازرسی ۴۸۶ کیلو تریاک کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب





کشف بیش از ۴۸۰ کیلوگرم تریاک از داخل یک خودرو در کرمان

منبع: فــارس
? کشف بیش از ۴۸۰ کیلوگرم تریاک از داخل یک خودرو در کرمان