کشف بیش از ۴۶۰ کیلو تریاک در عملیات پلیس کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۶۱ کیلوگرم تریاک دپو شده در یک منزل واقع در حاشیه شهر در عملیات اطلاعاتی یگان‌های تکاوری استان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر فرشید در تشریح این خبر گفت: چند تیم از ماموران یگان‌های تکاوری استان با انجام اقدامات […]


فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۴۶۱ کیلوگرم تریاک دپو شده در یک منزل واقع در حاشیه شهر در عملیات اطلاعاتی یگان‌های تکاوری استان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، ناصر فرشید در تشریح این خبر گفت: چند تیم از ماموران یگان‌های تکاوری استان با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از دپوی یک محموله سنگین موادمخدر در منزلی واقع در یکی از نقاط حاشیه شهر کرمان مطلع و تیم‌های اطلاعاتی دخیل در شناسایی این مورد را از عمق کویر به حوزه شهر فراخواندند.

وی افزود: در این راستا ماموران پس از شناسایی موقعیت و معابر منتهی به این منزل ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از این محل ۴۶۱ کیلو تریاک کشف و در این رابطه ۳ متهم را  دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به توقیف یک خودروی سواری از این منزل تصریح کرد: واکاوی‌های اطلاعاتی متهمان در دست انجام است تا سایر افراد و باندهای دخیل در انتقال مواد افیونی شناسایی و دستگیر شوند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





کشف بیش از ۴۶۰ کیلو تریاک در عملیات پلیس کرمان

منبع: فــارس
? کشف بیش از ۴۶۰ کیلو تریاک در عملیات پلیس کرمان