کشف بیش از ۱۹ کیلو هروئین از راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در شهربابک

فرمانده انتظامی شهربابک از کشف ۱۹ کیلو و ۷۵۰ گرم هروئین از راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در محور خروجی این شهرستان خبر داد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن عبدلی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهربابک در اجرای طرح پیشگامان […]


فرمانده انتظامی شهربابک از کشف ۱۹ کیلو و ۷۵۰ گرم هروئین از راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در محور خروجی این شهرستان خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن عبدلی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهربابک در اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی از حمل مواد مخدر توسط سرنشینان یک دستگاه موتورسیکلت مطلع و با همراهی ماموران یگان امداد در محور ورودی شهرستان مستقر شدند.

وی افزود: ماموران هنگام پایش این محور به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با دو سرنشین مشکوک و طی عملیاتی سرنشینان این موتورسیکلت که با تغییر مسیر به محدوده خاکی جاده قصد فرار داشتند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهربابک عنوان کرد: در بازرسی از قسمت‌های اندرونی این موتورسیکلت ۱۹ کیلو و۷۵۰ گرم هروئین کشف و متهمان پس از بازجویی تحویل مراجع قضایی شدند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

 

 





کشف بیش از ۱۹ کیلو هروئین از راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در شهربابک

منبع: فــارس
? کشف بیش از ۱۹ کیلو هروئین از راکبان یک دستگاه موتورسیکلت در شهربابک