کشف بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌های پلیس کرمان

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان‌های استان کرمان بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی اظهار کرد: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور شهربابک – سیرجان یک دستگاه کامیون نفتکش عبوری را جهت بررسی […]


با تلاش مأموران انتظامی شهرستان‌های استان کرمان بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سرهنگ مرتضی امیرسبتکی اظهار کرد: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور شهربابک – سیرجان یک دستگاه کامیون نفتکش عبوری را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون که دارای مدارک جعلی و ۳ پلمب بارگیری بود و توسط افراد سودجو تحت پوشش کالای مجاز به قصد خروج از کشور راهی جاده‌ها شده بود ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

 کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در محور بم – زاهدان

سرهنگ امین یادگارنژاد نیز اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایستگاه بازرسی سه راهی‌راین هنگام پایش محوربم – زاهدان یک دستگاه تانکر حمل سوخت عبوری را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این تانکر بیش از ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که با بارنامه و پلمب جعلی مربوط به خودرویی دیگر در حال انتقال به شرق کشور بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با اشاره به معرفی راننده این محموله به مرجع قضایی و با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق فرآورده‌های سوختی بیان کرد: پلیس با موارد حمل سوخت از طریق وانت و خودروهای سواری و همچنین دپوی مواد سوختی در انبارها و دیگر اماکن شخصی نیز که اقداماتی فوق‌العاده خطرناک هستند با جدیت برخورد خواهد کرد.

کشف ۴۴ لیتر سوخت قاچاق در طرح ارتقا امنیت اجتماعی بم

سردار روانبخش جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در تشریح دستاوردهای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان بم گفت: در حوزه برخورد با قاچاق سوخت بیش از ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان سوخت توقیف شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





کشف بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌های پلیس کرمان

منبع: فــارس
? کشف بیش از ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در عملیات‌های پلیس کرمان