کشاورزان در فروش پسته عجله نکنند

نذیر کرمان/کرمان نماینده رفسنجان و انار در مجلس تأکید کرد: کشاورزان در فروش محصول عجله نکنند تا پسته قیمت واقعی خودش را پیدا کند، همچنین پسته را بدون قیمت در اختیار کسی قرار ندهند. حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز ۱۳ مهرماه با اشاره به جلسات متعددی که در خصوص رفع تعهد ارزی، شناسنامه‌دار کردن و استاندارد […]

نذیر کرمان/کرمان نماینده رفسنجان و انار در مجلس تأکید کرد: کشاورزان در فروش محصول عجله نکنند تا پسته قیمت واقعی خودش را پیدا کند، همچنین پسته را بدون قیمت در اختیار کسی قرار ندهند.

حجت‌الاسلام حسین جلالی امروز ۱۳ مهرماه با اشاره به جلسات متعددی که در خصوص رفع تعهد ارزی، شناسنامه‌دار کردن و استاندارد اجباری پسته برگزار شده، مصوبه حذف تعهد ارزی صادرات پسته و خشکبار در برنامه هفتم را گام بلندی در راستای کمک به صادرکنندگان دانست و اظهار کرد: در جلسه‌ای که با معاون وزیر جهاد کشاورزی داشتم قول داده شد که سختگیری در شناسنامه‌دار کردن و استاندارد اجباری پسته نیز صورت نگیرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس ابراز امیدواری کرد چنانچه بخشنامه‌های گذشته نادیده گرفته شود، قیمت پسته افزایش پیدا می‌کند و تأکید می‌کنم کشاورزان در فروش محصول عجله نکنند تا پسته قیمت واقعی خودش را پیدا کند، همچنین پسته را بدون قیمت در اختیار کسی قرار ندهند.

وی تصریح کرد: از وزارت جهاد کشاورزی و بانک مرکزی درخواست دارم با این بخشنامه‌های عجله‌ای کار صادرات پسته را با مشکل مواجه نکنند و سبب نشوند که بازار پسته در تسخیر آمریکایی‌ها قرار گیرد.

جلالی خاطرنشان کرد: باید قبل از عید چینی‌ها و اروپایی‌ها بخش عمده‌ای از پسته‌مان را صادر کنیم که ضرورت دارد دولت و دست اندارکاران، صادرکنندگان را حمایت کنند.

انتهای پیام




کشاورزان در فروش پسته عجله نکنند

منبع: ایـسنا
? کشاورزان در فروش پسته عجله نکنند