کسب یک امتیاز ارزشمند از تبریز توسط مسی‌ها

به گزارش فت فتو؛ در هوای سرد و زمستانی تبریز، تیم تراکتور در غیاب تماشاگرانش از  مس کرمانِ جوان و با انگیزه میزبانی کرد. این بازی در حالی برگزار شد که شاگردان خمس پس پیروزی مقابل پیکان، انگیزه زیادی داشتند تا با کسب سه امتیاز، به جایگاه پنجم جدول صعود کنند اما با سد محکم بازیکنان مس […]

به گزارش فت فتو؛ در هوای سرد و زمستانی تبریز، تیم تراکتور در غیاب تماشاگرانش از  مس کرمانِ جوان و با انگیزه میزبانی کرد. این بازی در حالی برگزار شد که شاگردان خمس پس پیروزی مقابل پیکان، انگیزه زیادی داشتند تا با کسب سه امتیاز، به جایگاه پنجم جدول صعود کنند اما با سد محکم بازیکنان مس کرمان مواجه شدند.

بازی در هوای سرد و بدون تماشاگر مجموعه شهید سلیمانی، شاید مهم‌ترین اتفاق این بازی بود. در حالی که یک روز پیش از بازی، باشگاه تراکتور حتی بلیت فروشی بازی را هم آغاز کرد اما در نهایت این دیدار بدون تماشاگر برگزار شد تا تراکتور در غیاب هوادارنش نتواند مس کرمان را شکست دهد.

تلاش بازیکنان مس کرمان نشان داد تراکتور خمس همچنان با رویاهای سرمربی‌اش فاصله جدی دارد. در این بازی اگر شانس با کرمانی‌ها اندکی یاری می‌کرد قطعا سه امتیاز بازی را کسب می‌کردند.

در دقیقه ۱۲ بازی محمد قاسمی‌نژاد درون محوطه جریمه تراکتور صاحب توپ شد اما شوت او را اخباری مهار کرد.

در دقیقه ۵۲ بازی شوت میلاد خدایی از زاویه بسته با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۴ بازی اشتباه صفا هادی باعث شد تا بازیکنان مس در زمین تراکتور صاحب توپ شود که پاس در عمق به تورانیان رسید اما ضربه او در موقعیت تک به تک را اخباری دور کرد.

تمام این توپ‌ها وارد دروازه تراکتور نشد تا مس با یک امتیاز تبریز را ترک کند.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟












نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف




کسب یک امتیاز ارزشمند از تبریز توسط مسی‌ها

منبع: بــرنا
? کسب یک امتیاز ارزشمند از تبریز توسط مسی‌ها