کسب امتیاز تنها هدف ما در مقابل گل گهر است

کرمان – سرمربی تیم هوادار تاکید کرد که برای کسب امتیاز مقابل گل گهر به میدان می‌رویم. به گزارش فت فتو، غلامرضا عنایتی شامگاه جمعه در خصوص بازی مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی بسیار سختی مقابل گل‌گهر داریم، تیمی که به لحاظ ساختاری فوق‌العاده قدر است و مربی هم روی نیمکت دارد که پر […]

کرمان – سرمربی تیم هوادار تاکید کرد که برای کسب امتیاز مقابل گل گهر به میدان می‌رویم.

به گزارش فت فتو، غلامرضا عنایتی شامگاه جمعه در خصوص بازی مقابل گل گهر سیرجان گفت: بازی بسیار سختی مقابل گل‌گهر داریم، تیمی که به لحاظ ساختاری فوق‌العاده قدر است و مربی هم روی نیمکت دارد که پر افتخارترین مربی لیگ برتر است، ما می‌دانیم که چه بازی سختی مقابل این تیم داریم، تمام صحبت‌هایی که باید انجام می‌دادیم، و نکاتی را که باید برای بازی به بچه‌ها گوش زد بکنیم، انجام دادیم.

وی افزود: کارهایمان را در تمرین جلو بردیم، ان‌شالله که بازی خوبی مقابل گل گهر داشته باشیم. می‌دانیم که کارمان سخت هست ولی تلاشمان را می‌کنیم مثل بازی‌های گذشته رو به جلو حرکت بکنیم و من مطمئنم با شرایطی که بچه‌های تیممان دارند و انگیزه‌ای که در این بازی وجود دارد کسب امتیاز می‌کنیم، باید این انگیزه را از بازی‌های قبل بیشتر بکنند تا بتوانیم نتیجه بگیریم، امیدوارم که بازی زیبایی از آب در بیاید و بتوانیم این روند رو به جلو ادامه بدهیم.

وی در مورد مصدومان تیم هوادار بیان کرد: متأسفانه محمد قاضی، محسن طرحانی، سید محمد حسینی، حسین صادقی مصدوم هستند، این به خاطر فشردگی لیگ است، فکر می‌کنم همه تیم‌ها این اتفاق برایشان می‌افتد، ولی بازیکنان جایگزین فوق‌العاده هستند، ما در بازی‌های قبلی هم کم مصدوم نداشتیم.

عنایتی اظهار داشت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم، بحث رکوردها برای ما زیاد مهم نیست، ما برای هر بازی برنامه داریم، و روی برنامه‌های خودمان پیش می‌رویم.

کد خبر ۵۳۹۴۵۱۵




کسب امتیاز تنها هدف ما در مقابل گل گهر است

منبع: مــهر
? کسب امتیاز تنها هدف ما در مقابل گل گهر است