کرمان قطب فوتبال کشور

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان گفت: کرمان به واسطه حضور تیم های زیاد در لیگ های مختلف بانوان و آقایان، قطب فوتبال کشور محسوب می شود. به گزارش فت فتو؛ علیرضا کهوری رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان در آیین افتتاحِ کلاس دانش‌افزایی و پیش فصل مسابقات فوتبال داوران استان کرمان شاغل […]

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان گفت: کرمان به واسطه حضور تیم های زیاد در لیگ های مختلف بانوان و آقایان، قطب فوتبال کشور محسوب می شود.

به گزارش فت فتو؛ علیرضا کهوری رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان در آیین افتتاحِ کلاس دانش‌افزایی و پیش فصل مسابقات فوتبال داوران استان کرمان شاغل در لیگ‌های کشوری و استانی ضمن قدردانی از کسانی که در برگزاری این کلاس دانش افزایی کمک کردند و خیرمقدم به حضار شرکت کننده در دوره گفت: ما در هیئت فوتبال استان کرمان یک تیم هستیم و امروز اگر پیشرفتی به وجود آمده، حاصل تلاش تک تک عزیزان است.

او یکی از کمیته‌های فعال در هیئت فوتبال استان را کمیته داوران دانست و افزود: سلاجقه سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان طی یک سال گذشته، در راه دانش افزایی، برگزاری کلاس‌های ارتقاء داوری و دعوت از بزرگان و اساتید داوری کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند و همواره حامی داوران استان بوده اند.

او افزود: ما امروز در لیگ برتر ۴ داور، لیگ یک ۴ داور و در لیگ ۳ و ۲، ۱۲ نماینده داریم.

عضو کمیته فدراسیون فوتبال، کرمان را قطب فوتبال کشور به واسطه حضور تیم‌های زیاد در لیگ‌های مختلف بانوان و آقایان دانست و تصریح کرد: فوتبال ما همراه با داوری پیشرفت کرده است و امروز این پیشرفت را به ویژه در بخش بانوان می‌بینیم.

کهوری بیان داشت: امسال برای اولین بار ۴ خانم به لیگ برتر فوتسال دعوت شدند.

رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان گفت: انتظارمان این است، داوران ما چه در بخش بانوان و چه آقایان بیشتر مدنظر قرار گیرند و به کلاس‌های دانش افزایی، پیش فصل و… دعوت شوند.

کهوری افزود: حاصل کاری که ما طی ۲ سال پیش انجام دادیم، تشکیل آکادمی‌های فوتبال بوده و از این نظر، جزو معدود استان‌هایی بودیم که آکادمی‌های فوتبال تشکیل دادیم.

او تصریح کرد: در هر آکادمی فوتبال و فوتسال نزدیک به ۶۰ نفر از سراسر استان برای آموزش به کرمان و ورزشگاه سلیمی کیا می‌آمدند و آموزش‌های خاص داوری را می‌دیدند که از دل همان آکادمی‌ها امروز می‌بینیم داوران خوبی به ویژه در بخش بانوان به لیگ کشور دعوت شده اند.

کهوری بیان کرد: این نشان می‌دهد ما پتانسیل بسیار خوبی در حوزه داوری داریم و امروز تیم داوری ما در لیگ برتر یک تیم بسیار خوب بوده و از نظر اخلاقی، انضباطی، کرداری و رفتاری سرآمد است.

 




کرمان قطب فوتبال کشور

منبع:بــرنا
?
کرمان قطب فوتبال کشور