کرمان رتبه دوم مبارزه با موادمخدر را دارد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: استان کرمان در مبارزه با قاچاق موادمخدر با کشف ۳۸ تن انواع موادمخدر رتبه دوم کشوری را دارد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردارناصر فرشید صبح امروز شنبه ۱۵ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: ماموریت‌های پلیس متعدد است و اقداماتی […]


فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: استان کرمان در مبارزه با قاچاق موادمخدر با کشف ۳۸ تن انواع موادمخدر رتبه دوم کشوری را دارد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردارناصر فرشید صبح امروز شنبه ۱۵ مهرماه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: ماموریت‌های پلیس متعدد است و اقداماتی که پلیس انجام می‌دهد، موجب جلب اعتماد مردم و مقام معظم رهبری شده است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری مدال با افتخار «مجاهد فی سبیل‌الله» را به پلیس دادند و باید این مدال با افتخار را حفظ کنیم. 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمتگزار» شعار هفته نیروی انتظامی امسال است، ادامه داد: انتظار بر این است همه با هم در اجرای قوانین هرچه بیشتر تلاش کنیم تا جامعه‌ای آرام و با آرامش بیشتر داشته باشیم. 

فرشید از تلاش پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس امنیت و آرامش در جامعه سخن به‌میان آورد و اضافه کرد: امسال دو شهید و پنج جانباز انتظامی در استان کرمان تقدیم کردیم.

وی از افزایش چهار درصدی جرائم رایانه‌ای در استان کرمان طی سال جاری و کشف بیش از ۸۰ درصد این جرائم خبر داد و افزود: بیش از ۱۶۷ هزار جلد گذرنامه در استان کرمان طی سال جاری صادر شده و همکاران ما در اربعین نیز خدمت‌رسانی به زائران را انجام دادند.

فرشید همچنین صدور بیش از ۱۱۱ هزار جلد گواهینامه و پاسخگویی به بیش از یک میلیون و ۲۸۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ را از دیگر خدمات پلیس طی سال جاری برشمرد و خاطرنشان کرد: ۳۲ درصد تماس‌ها با ۱۱۰ عملیاتی شده است. 

وی با اشاره به ۲۵ هزار و ۹۰۰ تماس با سامانه ۱۹۷ در استان کرمان اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موفق شدند، کالاهای قاچاق با ارزش بیش از ۳۷۶ میلیارد تومان را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان ادامه داد: کشفیات سوخت از ابتدای امسال در استان کرمان برابر با بیش از چهار میلیون لیتر بوده و در مبارزه با مواد مخدر با کشف ۳۸ تن انواع موادمخدر رتبه دوم کشوری را داریم.  

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





کرمان رتبه دوم مبارزه با موادمخدر را دارد

منبع: فــارس
? کرمان رتبه دوم مبارزه با موادمخدر را دارد