کرمان در عزای هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت به سوگ نشست

کرمان-فت فتو- استان کرمان روز پنجشنبه در سوگ شهادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) امام مهربانی‌ها سراسر ماتم است. به گزارش فت فتو، از شب گذشته در دیار کریمان، دل‌ها دردمندی خود را از فاصله‌ای دور با ضریح تابناک علی بن موسی الرضا (ع) گره زده اند، گرهی که فاصله ها را تنها در […]

کرمان-فت فتو- استان کرمان روز پنجشنبه در سوگ شهادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) امام مهربانی‌ها سراسر ماتم است.

به گزارش فت فتو، از شب گذشته در دیار کریمان، دل‌ها دردمندی خود را از فاصله‌ای دور با ضریح تابناک علی بن موسی الرضا (ع) گره زده اند، گرهی که فاصله ها را تنها در چشم به‌هم زدنی به پنجره فولاد پیوند می زند و منتظر معجزه ای زیبا از گنبد طلایی ضامن آهو می ماند.
امروز، دردمندانی که به هر علت از جمله رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی نتوانسته اند به حج فقرا نیز سفر کنند با دلی آکنده از اندوه با هر نوحه مداحان اهل بیت (ع)، اشک ها را روانه مشهدالرضا (ع) می کنند.

در شهر کرمان آیین های عزاداری به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است و یکی از برنامه های محوری امروز در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار شد.

در این مراسم دلسوختگان حریم ولایت و امامت با حضور در حسینیه ثارالله پای مداحی، سخنرانی و قرائت دعا نشستند و حاجت‌شان را به سوی خراسان به بال کبوتران حرمش گره زدند. 
همچنین به گزارش خبرنگاران فت فتو از سراسر استان کرمان، آیین سوگواری مردم در غم شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

 حضور عزاداران شهادت امام رضا(ع) و خادمیاران رضوی در گلزار شهدای کرمان طی عصر امروز و سوگواری در جوار مزار سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی نیز از جمله دیگر برنامه‌های اعلام شده  است.




کرمان در عزای هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت به سوگ نشست

منبع:ایرنـا
? کرمان در عزای هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت به سوگ نشست