کرمان در حوادث اخیر در کشور کمترین خسارت را داشت

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:از موضع مقتدرانه نیروی انتظامی و همراه با مردم بودن در حوادث اخیر قدردانی می کنم که در استان کرمان کمترین خسارت را داشتیم و یکی از استان های امن بودیم. حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز ۱۶ مهرماه در صبحگاه […]

فت فتو/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت:از موضع مقتدرانه نیروی انتظامی و همراه با مردم بودن در حوادث اخیر قدردانی می کنم که در استان کرمان کمترین خسارت را داشتیم و یکی از استان های امن بودیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز ۱۶ مهرماه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در کرمان به مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: نیروی انتظامی کشور؛ مجموعه ای مردمی، دلسوز، مهربان و مقتدر است و در حوادث اخیر حمایت مردم از پلیس بهترین سند افتخار نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به جانفشانی نیروهای انتظامی افزود: مهربانی پلیس نسبت به مردم اجازه نمی داد از آسیب و خسارت های خود کم کند و به مردم آسیب وارد شود.

علیدای سلیمانی بیان کرد: جا دارد از همه زحمات نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی در استان کرمان تشکر کنیم به ویژه در حوادثی که در روزها و ماه های اخیر اتفاق افتاد؛ نخستین حادثه سیل استان کرمان در مردادماه بود که نیروی انتظامی در خط مقدم در کنار دستگاه های اجرایی برای خدمت رسانی به مردم حضور داشت.

امام جمعه کرمان بیان کرد: از موضع مقتدرانه نیروی انتظامی و همراه با مردم بودن در حوادث اخیر قدردانی می کنم که در استان کرمان کمترین خسارت را داشتیم و یکی از استان های امن بودیم ضمن آنکه از شورای تامین که با اقدام عالمانه توانست کرمان را جزو نخستین استان های امن در این مسئله نشان بدهد قدردانی می کنم.

به گزارش فت فتو، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این مراسم اظهار کرد: از همراهی نیروی انتظامی در حوادث استان کرمان و مسئولیت شناسی و کمک به مردم قدردانی می کنم.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور تصریح کرد: دشمن برنامه ریزی گسترده داشت و فتنه بزرگی بود که خوشبختانه همچون گذشته این فتنه با بصیرت مردم و زحمت نیروهای نظامی از سر ملت دور شد.

فداکار بیان کرد: دشمن با سازماندهی اشرار و گروه های مسلح و تحریک قومیت ها و مذاهب تلاش زیادی کرده بود اما با حضور میدانی نیروهای انتظامی برای جلوگیری از آسیب دیدن بازار، بیت المال و زندگی مردم شبانه روز تلاش کردند.

به گزارش فت فتو، در این مراسم که با حضور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، رییس کل دادگستری استان؛ دادستان کرمان، فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، فرمانده سپاه ثارالله استان، معاون اداره کل اطلاعات استان و جمعی از مسئولین برگزار شد از خانواده شهیدان «مهدی توسنگ»، «علی برزگرپور» و پیشکسوتان انتظامی استان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام




کرمان در حوادث اخیر در کشور کمترین خسارت را داشت

منبع: ایـسنا
? کرمان در حوادث اخیر در کشور کمترین خسارت را داشت