کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی ثبت شود

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خواستار ثبت استان کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی شد و گفت: بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی به صورت ویژه در کرمان برگزار می‌شود. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری کرمان با حضور وزیر کشور گفت: مکتب شهید سلیمانی برای تقویت انقلاب […]

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خواستار ثبت استان کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی شد و گفت: بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی به صورت ویژه در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری کرمان با حضور وزیر کشور گفت: مکتب شهید سلیمانی برای تقویت انقلاب و مصونیت مردم و انقلاب در استان کرمان مورد توجه ویژه قرار دارد و ستاد راهبردی مکتب سلیمانی در کرمان راه اندازی شد.

وی افزود: پارسال در سالگرد حاج قاسم یک عاشورا در کرمان تکرار و برای کشور الگو شد و امسال هم ۷ روز از ۱۰ تا ۱۶ دی ماه در گلزار و مصلی امام علی (ع) و بیت الزهرا در کرمان به عنوان قله و سرچشمه مکتب حاج قاسم مراسم‌های سالگرد برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال در شهرستان‌های بزرگ مثل رفسنجان و سیرجان و…تجمع های بزرگ مردمی داریم و بخشی از برنامه‌ها در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی همچنین از وزیر کشور خواست که استان کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی ثبت شود.

وی خواستار توجه ویژه به محرومیت زدایی در کرمان شد و گفت: بحث محرومیت زدایی استان کرمان که جز سرمایه دارترین استان‌ها اما جز فقیرترین استان‌های کشور است.

کد خبر ۵۳۶۹۲۱۳




کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی ثبت شود

منبع:مــهر
? کرمان به عنوان پایتخت مقاومت اسلامی ثبت شود