کرمان برای ضربه زدن مورد طمع دشمنان بود

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: دشمن اهمیت حاج قاسم و تفکر او را درک کرده و کرمان برای ضربه زدن مورد طمع دشمنان بود لذا باید خیلی مراقبت کنیم. محمدمهدی فداکار امروز ششم مهرماه در جلسه ستاد ترویج مکتب حاج قاسم اظهار کرد: معرفی شخصیت حاج قاسم باید یک هدف بزرگ برای همه باشد. وی […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان گفت: دشمن اهمیت حاج قاسم و تفکر او را درک کرده و کرمان برای ضربه زدن مورد طمع دشمنان بود لذا باید خیلی مراقبت کنیم.

محمدمهدی فداکار امروز ششم مهرماه در جلسه ستاد ترویج مکتب حاج قاسم اظهار کرد: معرفی شخصیت حاج قاسم باید یک هدف بزرگ برای همه باشد.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی حاج قاسم و مردمداری ایشان افزود: باید در نگاه به شهید سلیمانی همه این ویژگی ها باید مدنظر باشد و شاید شخصیت نظامی ایشان بخش کوچکی نسبت به ابعاد دیگر شخصیتشان باشد.

فداکار تصریح کرد: دشمن اهمیت حاج قاسم و تفکر او را درک کرده و کرمان برای ضربه زدن مورد طمع دشمنان بود لذا باید خیلی مراقبت کنیم.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به گلایه مردم از نبود برنامه های موثر و جدی تر در گلزار شهدای کرمان عنوان کرد: باید همه با برنامه ریزی به صورت موثرتر کار کنیم که یک مورد برنامه های فرهنگی و دیگری اجرای زیرساخت هاست که اجرای زیرساخت ها از جمله پارکینگ، راه های دسترسی، سرویس بهداشتی، آب و … اولویت ما برای برگزاری برنامه های سالگرد است.

وی تصریح کرد: باید برای اسکان، خوراک و … در ایام سالگرد آماده باشیم و باید از ظرفیت مردمی و موکب ها استفاده کنیم.

انتهای پیام




کرمان برای ضربه زدن مورد طمع دشمنان بود

منبع: ایـسنا
? کرمان برای ضربه زدن مورد طمع دشمنان بود