کرمان آماده پایلوت واگذاری اختیارات و حکمرانی محلی است

کرمان – فت فتو – استاندار کرمان با تاکید بر ضرورت تقویت حمرانی محلی گفت: این استان آماده است تا پایلوت(نمونه) واگذاری اختیارات در کشور و حکمرانی محلی باشد. به گزارش فت فتو، علی زینی‌وند روز پنجشنبه در هفتادمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی  استان کرمان اظهارداشت: شاخص‌های توسعه استان باید باسرعت […]

کرمانفت فتو – استاندار کرمان با تاکید بر ضرورت تقویت حمرانی محلی گفت: این استان آماده است تا پایلوت(نمونه) واگذاری اختیارات در کشور و حکمرانی محلی باشد.

به گزارش فت فتو، علی زینی‌وند روز پنجشنبه در هفتادمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی  استان کرمان اظهارداشت: شاخص‌های توسعه استان باید باسرعت ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه مقایسه استان ها در بخش شاخص های توسعه باید براساس مبنایی اصولی باشد گفت: میزان پیشرفت هر استان باید بر اساس شاخص های جمعیت و وسعت در نظر گرفته شود و اینکه بیاییم استانی را با استان دیگر مقایسه کنیم به دلیل شرایط متفاوت هر منطقه کاری علمی نیست.

زینی وند در ادامه با تاکید بر ضرورت جذب سرمایه گذار در استان اظهارداشت: وقتی سرمایه گذار یا نهادی در استان برای سرمایه گذاری حضور پیدا می کند باید فورا آن را جذب کرد و بهانه ای برای رفتن از استان به آنها ندهیم.

وی با توجه به تاکید رییس جمهور بر برنامه محوری و کار کارشناسی گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان برای ۱۵ طرح کلان در حال اجرا بالای هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که باید مشکلات و موانع پیشرفت آنها را بررسی و اعلام کنیم تا بتوانیم برای رفع آنها اقدامات لازم را انجام دهیم.

به گزارش فت فتو، مهدی طبیب زاده رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیز بر ضرورت حل مشکلات زیرساختی در مسیر توسعه این استان تاکید کرد.




کرمان آماده پایلوت واگذاری اختیارات و حکمرانی محلی است

منبع: ایرنـا
? کرمان آماده پایلوت واگذاری اختیارات و حکمرانی محلی است