کرمان آماده برگزاری مسابقه سوپرجام است/ چمن ورزشگاه شهید باهنر مشکلی ندارد

رئیس هیئت فوتبال کرمان گفت: ورزشگاه شهید باهنر مشکل چمن ندارد، استادیوم و تمام ارگان‌ها آماده هستند تا مسابقه سوپرجام باشگاه‌های کشور را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند.  رئیس هیات فوتبال استان کرمان در گفت‌وگو با فت فتو، از آمادگی کرمان برای برگزاری مسابقه سوپرجام بین تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران سخن به […]


رئیس هیئت فوتبال کرمان گفت: ورزشگاه شهید باهنر مشکل چمن ندارد، استادیوم و تمام ارگان‌ها آماده هستند تا مسابقه سوپرجام باشگاه‌های کشور را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند.

 رئیس هیات فوتبال استان کرمان در گفت‌وگو با فت فتو، از آمادگی کرمان برای برگزاری مسابقه سوپرجام بین تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران سخن به میان آورد و اظهار داشت:  ورزشگاه شهید باهنر مشکل چمن ندارد، استادیوم و تمام ارگان‌ها آماده هستند تا مسابقه سوپرجام باشگاه‌های کشور را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند.

مهدی جهانشاهی در خصوص مصاحبه سرمربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر چمن ورزشگاه باهنر، گفت: بنده مصاحبه وی را نخوانده و ندیده‌ام و اظهار نظر خاصی نیز در این مورد ندارم اما باز هم تاکید می‌کنیم کرمان از هر لحاظ آماده برگزاری این دیدار است.

وی در خصوص تیم فوتبال خاتون بم و شهرداری سیرجان نیز گفت: دربی بانوان نیز در روز پنجشنبه هفته جاری در شهرستان بم بین قهرمان و نایب قهرمان دوره قبل مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ش





کرمان آماده برگزاری مسابقه سوپرجام است/ چمن ورزشگاه شهید باهنر مشکلی ندارد

منبع: فــارس
? کرمان آماده برگزاری مسابقه سوپرجام است/ چمن ورزشگاه شهید باهنر مشکلی ندارد