کرمانی ها به تبعیت از حاج قاسم پرچم مقاومت را در اهتزاز نگه دارند

فت فتو/کرمان دادستان کل کشور گفت: کرمانی های عزیز باید افتخار حاج قاسم سلیمانی را همچنان حفظ کنید؛ این افتخار برای این استان است که یک عنصر شریف، ولایتمدار، ارزشمند و فدایی امام حسین و حضرت زهرا و اهل بیت علیهم السلام از این استان بود و این افتخار را حفظ کنید و پرچم مقاومت […]

فت فتو/کرمان دادستان کل کشور گفت: کرمانی های عزیز باید افتخار حاج قاسم سلیمانی را همچنان حفظ کنید؛ این افتخار برای این استان است که یک عنصر شریف، ولایتمدار، ارزشمند و فدایی امام حسین و حضرت زهرا و اهل بیت علیهم السلام از این استان بود و این افتخار را حفظ کنید و پرچم مقاومت را در اهتزاز نگه دارید.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری شامگاه ۲۶ مهرماه در جمع زائران مرقد سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان با اشاره به اینکه بسیار خوشحال هستم که بدو ورود به کرمان که استان و شهر مقاومت است، توفیق زیارت شهداء را پیدا کردم.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در حقیقت برای کشور ما افتخار آفرید و نماد مقاومت است، افززود: با اطلاعاتی که ما داریم، شهید سلیمانی حقیقتا به گردن تک تک ایرانی ها حق دارد و امنیت ما مرهون زحمات، تلاش و جانفشانی این عزیز و شهدایی است که در معیت و با هدایت، فرماندهی، سیاست و راهگشایی ایشان توانستند چهار کشور مهم اسلامی ایران، عراق، لبنان و سوریه را از شر جنایتکاران وحشی و دست پروردگان صهیونیسم، داعش خبیث نجات بدهند.

منتظری بیان کرد: وقتی به این کشورها می رویم می بینیم کسانی که نامی از حاج قاسم شنیده یا تصویری از ایشان دیده یا این عزیز را زیارت کرده اند، عاشق ایشان هستند و بزرگ ترین خصلت شهید، خلوص نیت برای انجام وظایف و تکالیفش بود.

دادستان کل کشور گفت: کرمانی های عزیز باید این افتخار را همچنان حفظ کنید؛ این افتخار برای این استان است که یک عنصر شریف، ولایتمدار، ارزشمند و فدایی امام حسین و حضرت زهرا و اهل بیت علیهم السلام از این استان بود و این افتخار را حفظ کنید و پرچم مقاومت را در اهتزاز نگه دارید.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای گرفتن این افتخار خیلی سرمایه گذاری کرد، گفت: کسی که رئیس جمهور خبیث و جنایتکار امریکا شخصا عهده دار این جنایت می شود، نشانه عظمت مقام و جایگاه حاج قاسم بود و نشان داد دشمن چگونه روی این شخصیت حساب می کرد و با تصور اینکه می تواند او را از بین ببرد، همان اشتباهی که یزید در شهادت امام حسین علیه السلام کرد، مرتکب شد و حضرت زینب سلام الله علیها فرمود” هر مکری داری به کار ببند و هر سعی داری انجام بده و بدان نمی توانی نور ما را خاموش کنی”.

منتظری بیان کرد: امروز خطاب ما به استکبار و صهیونیسم و عواملشان این است نور حاج قاسم و کسانی که در مسیر امام حسین علیه السلام حرکت کند را نمی توانی خاموش کنی و هر چه تلاش کنید شکست می خورید.

وی ادامه داد: توطئه، اغتشاش و تلاش عوامل سرسپرده ای که به کار می گیرید و جنایات و آتش افروزی ها در طول تاریخ اسلام سابقه دار است و بزرگ تر از شما توطئه کردند اما نتوانستند نور اسلام و عظمت قران و ولایت را از بین ببرند.

انتهای پیام




کرمانی ها به تبعیت از حاج قاسم پرچم مقاومت را در اهتزاز نگه دارند

منبع: ایـسنا
? کرمانی ها به تبعیت از حاج قاسم پرچم مقاومت را در اهتزاز نگه دارند