کرمانی‌ها در ۳۶ هزار پرونده مصالحه کردند

معاون قضائی و توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۶ هزار و ۸۱۶ پرونده در شعب شوراهای حل اختلاف استان کرمان با صلح و سازش مختومه شده است. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام محمد امیر ابراهیمی اظهار کرد: کار جهادی کار بسیجی است که زمان […]


معاون قضائی و توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۶ هزار و ۸۱۶ پرونده در شعب شوراهای حل اختلاف استان کرمان با صلح و سازش مختومه شده است.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام محمد امیر ابراهیمی اظهار کرد: کار جهادی کار بسیجی است که زمان و مکان نمی‌شناسد و یکی از مصادیق کار بسیجی کار در شوراهای حل اختلاف است.
وی گفت: هرجا که بسیج ورود می‌کند نه‌تنها دشمن و بدی‌ها عقب می‌نشیند بلکه مایه سربلندی آن نهاد و سازمان می‌شود.

معاون قضائی و توسعه حل اختلاق دادگستری استان کرمان با ذکر حدیثی از امام حسین(ع) تصریح کرد: حاجت‌ها مردم که به شما ارجاع می‌شود، از نعمت‌های خداوند است پس متوجه باشید که این نعمت را از دست ندهید و از این نعمت خدا خسته و افسرده نشوید.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۶هزار و ۸۱۶ پرونده در شعب شوراهای حل اختلاف استان کرمان با صلح وسازش مختومه شده است که نسبت پرونده مصالحه شده به کل پرونده های قابل صلح ۴۰ درصد است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





کرمانی‌ها در ۳۶ هزار پرونده مصالحه کردند

منبع: فــارس
? کرمانی‌ها در ۳۶ هزار پرونده مصالحه کردند