کرمانی‌ها به نیابت ‌حاج قاسم پای صندوق رأی می‌‌روند/ استقرار صندوق‌های رأی در گلزار شهدا + فیلم

سردار محمدرضا حسنی سعدی مدیر گلزار شهدای بین‌المللی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ‌در کرمان، با اشاره به دو انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمعه این هفته، اظهار داشت: وعده ما ۱۱ اسفندماه در جوار قبر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و به نیابت […]

سردار محمدرضا حسنی سعدی مدیر گلزار شهدای بین‌المللی کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ‌در کرمان، با اشاره به دو انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمعه این هفته، اظهار داشت: وعده ما ۱۱ اسفندماه در جوار قبر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است و به نیابت از سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم رای خواهیم داد.

وی بیان کرد: مردم پایتخت مقاومت اسلامی برای انتقام خون ۲۹ هزار شهید زن و کودک مظلوم غزه در جوار قبر مطهر شهید سلیمانی شهیدالقدس در گلزار شهدا کرمان رای خود را به صندوق‌های رای می‌ریزند.

مدیر گلزار شهدای بین‌المللی کرمان افزود: مردم ولایتمدار کرمان برای انتقام جویی از خون ۹۶ شهید مظلوم حادثه تروریستی ۱۳ دی در گلزار شهدای کرمان در جوار قبر سردار دلها و به نیابت از حاج قاسم در پای صندوقهای رای می‌روند.

وی با بیان اینکه برای مظلومیت ریحانه کاپشن صورتی ۱۸ ماهه بیگناه از کنار قبر شهید سلیمانی و دیگر شهدای این حادثه تروریستی رای خواهیم داد، گفت: هر رای مردم ما تیری به قبل دشمن و نتانیاهوی آدم کش خواهد بود.

سردار حسنی سعدی با اشاره به اینکه در گلزار شهدای کرمان ۴ حوزه رای‌گیری در روز ۱۱ اسفندماه مستقر می‌شود، افزود: رای‌گیری از ساعت ۸ صبح آغاز خواهد شد و منتظر مردم عزیزمان از ابتدای صبح هستیم که به نیابت از حاج قاسم و از کنار قبر ایشان رای‌گیری را آغاز کنیم.

.

انتهای پیام/۵۱۱/




کرمانی‌ها به نیابت ‌حاج قاسم پای صندوق رأی می‌‌روند/ استقرار صندوق‌های رأی در گلزار شهدا + فیلم

منبع: تسنــیم
? کرمانی‌ها به نیابت ‌حاج قاسم پای صندوق رأی می‌‌روند/ استقرار صندوق‌های رأی در گلزار شهدا + فیلم