کرمانیها، راه مقاومت ادامه دارد

در راهپیمایی روز قدس مردم سراسر استان کرمان با شعار‌های حماسی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و بر ادامه راه مقاومت تاکید کردند. به گزارش فت فتو، امروزدر ۲۳ شهرستان استان کرمان راهپیمایی روز قدس با شعار‌های حماسی و حضور پر شکوه مردم همراه بود.  امروز مردم استان کرمان با دهان روزه وهمراه با خانواده […]

در راهپیمایی روز قدس مردم سراسر استان کرمان با شعار‌های حماسی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و بر ادامه راه مقاومت تاکید کردند.

به گزارش فت فتو، امروزدر ۲۳ شهرستان استان کرمان راهپیمایی روز قدس با شعار‌های حماسی و حضور پر شکوه مردم همراه بود. 

امروز مردم استان کرمان با دهان روزه وهمراه با خانواده در راهپیمایی شرکت کردند و با حضور پر شور خود در مراسم روز قدس این پیام را به جهانیان صادر کردند که مردم مظلوم فلسطین در برابر اسراییل و استکبار تنها نیستند و ملت‌های جهان از آن‌ها تا پای جان حمایت می‌کنند.

امروز مردم دیار سلیمانی با بالا بردن پرچم‌های حزب الله و فلسطین نشان دادند که با آرمان‌های آن‌ها همراه هستند و قدس را از چنگال صهیونیست‌ها آزاد خواهند کردو سازش با اسرائیل راه به جایی نخواهد برد.

محکومیت صهیونیست‌ها در پایتخت مقاومت
دراین راهپیمایی حضور دهه هشتادی‌ها نیز در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس مشهود بود و شعار آن‌ها این بود:
مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده.
از گوشه گوشه استان تصاویر نشان می‌دهد حضور مردم علارغم دو سال برگزار نشدن روز قدس و کرونا با شکوه ونشان از ادامه راه مقاومت دارد.

 

کد ویدیو

کد ویدیو




کرمانیها، راه مقاومت ادامه دارد

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? کرمانیها، راه مقاومت ادامه دارد