کاهش میزان تصادفات جاده‌ای استان در اولویت

استاندار کرمان تاکید کرد میزان تصادفات جاده‌ای و کاهش تلفات در دستور کار قرار گرفت به گزارش فت فتو ،علی زینی وند امروز به مناسبت ۷ اردیبهشت وروز ایمنی حمل ونقل، در بازدید از اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای گفت: استان کرمان حوزه‌ای وسیعی است و زیرساخت‌های آن با مشکلاتی مواجه شده است. وی گفت […]

استاندار کرمان تاکید کرد میزان تصادفات جاده‌ای و کاهش تلفات در دستور کار قرار گرفت

به گزارش فت فتو ،علی زینی وند امروز به مناسبت ۷ اردیبهشت وروز ایمنی حمل ونقل، در بازدید از اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای گفت: استان کرمان حوزه‌ای وسیعی است و زیرساخت‌های آن با مشکلاتی مواجه شده است.

وی گفت : با تلاش راهداری استان، ۳ سال متوالی در رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای عملکرد‌های خوبی انجام شده و در سطح کشور جایگاه ویژه‌ای داشته وامسال هم استان کرمان حائز رتبه اول کشوری در این زمینه کسب کرده است.

وی  گفت: این امر نشان دهنده این است که با اعتبارات کم از تمام توان بصورت جدی برای تامین سلامت افراد جامعه و جلوگیری از میزان تصادفات جاده‌ای پیگیری وانجام می‌شود.

به گفته زینی وند اولویت اول ما این باید باشد که کاری کنیم تا تصادفات ومیزان تلفات جاده‌ای را کاهش دهیم.

استاندار کرمان می‌گوید: اعتبارات ملی خوبی در زمینه زیرساخت‌ها و استفاده ازظرفیت معادن و مسئولیت اجتماعی توجه ویژه‌ای شده است و امیدواریم وضعیت حمل ونقل وجاده‌ای در طی سال جدید بهبود چشمگیری داشته باشد.

علی زینی وند استاندار کرمان به مناسبت ۷ اردیبهشت و روز ایمنی حمل ونقل، از ساختمان این اداره بازدید وضمن تبریک این روز به کارمندان اداره، از عراقی زاده مدیرکل اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان کرمان تجلیل کرد.




کاهش میزان تصادفات جاده‌ای استان در اولویت

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? کاهش میزان تصادفات جاده‌ای استان در اولویت