کاهش خاموشی چاه‌موتورهای کشاورزی رفسنجان به دستور رئیس جمهور

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان از دستور مستقیم رئیس جمهور در رابطه با کاهش خاموشی چاه‌موتورهای آب کشاورزی شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: بنا به این دستور، خاموشی چاه‌های کشاورزی شهرستان در تابستان امسال از سه روز در هفته به یک روز در هفته تقلیل یافت. به گزارش نذیر کرمان، حسین رضایی ۱۱ تیرماه در […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار رفسنجان از دستور مستقیم رئیس جمهور در رابطه با کاهش خاموشی چاه‌موتورهای آب کشاورزی شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: بنا به این دستور، خاموشی چاه‌های کشاورزی شهرستان در تابستان امسال از سه روز در هفته به یک روز در هفته تقلیل یافت.

به گزارش نذیر کرمان، حسین رضایی ۱۱ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای کاهش مصرف انرژی در تابستان، مقرر شده بود که هر هفته سه روز و هر روز به مدت پنج ساعت چاه موتورهای آب کشاورزی در رفسنجان خاموش شود که این کار هم به موتورها و هم به محصول آسیب وارد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شهریور امسال رویداد مهم برداشت ۶۵ هزار تن محصول پسته از باغ‌های این شهرستان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه سال‌های اخیر به دلیل عوامل مختلف تغییرات اقلیمی و خشکسالی ها محصولی نبود اما امسال این محصول به میزان زیادی وجود دارد و نیاز است آبرسانی به آن‌ها انجام شود تا محصول خوبی برداشت و امیدافرینی در جامعه ایجاد شود.

رضایی بیان کرد: آبرسانی به درختان مستلزم فراهم‌سازی انرژی برق و کاهش خاموشی های چاه موتورهاست‌ که خوشبختانه این کاهش خاموشی ها به دستور رئیس جمهور در سفری که جمعه اخیر به رفسنجان داشت، صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: بنا به این دستور قرار شد هر هفته به مدت یک روز آن هم به میزان پنج ساعت چاه های کشاورزی شهرستان خاموش شوند.

انتهای پیام




کاهش خاموشی چاه‌موتورهای کشاورزی رفسنجان به دستور رئیس جمهور

منبع: ایـسنا
? کاهش خاموشی چاه‌موتورهای کشاورزی رفسنجان به دستور رئیس جمهور