کاشت ۶۵۰۰ اصله درخت به یاد شهدای استان کرمان

فت فتو/کرمان ۶۵۰۰ اصله درخت به یاد ۶۵۰۰ شهید والامقام استان کرمان در مسیر آرامستان جدید کرمان غرس شد. به گزارش فت فتو، مراسم کاشت ۶۵۰۰ اصله درخت به یاد شهدای والامقام استان کرمان به مناسبت هفته درختکاری و با حضور استاندار کرمان و جمعی از مدیران، دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده شهداء در اردوگاه دانش […]

فت فتو/کرمان ۶۵۰۰ اصله درخت به یاد ۶۵۰۰ شهید والامقام استان کرمان در مسیر آرامستان جدید کرمان غرس شد.

به گزارش فت فتو، مراسم کاشت ۶۵۰۰ اصله درخت به یاد شهدای والامقام استان کرمان به مناسبت هفته درختکاری و با حضور استاندار کرمان و جمعی از مدیران، دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده شهداء در اردوگاه دانش آموزی شهید سلیمانی و مسیر آرامستان جدید کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم گفت: حدود ۷۹ هکتار زمین در این مسیر قرار داد که یک اردوگاه فرهنگی، ورزشی و آموزشی برای دانش‌آموزان سراسر کشور در آن احداث می‌شود.

وی عنوان کرد: این مجموعه در توافق سه جانبه‌ بین استانداری، سپاه ثارالله و آموزش و پرورش است که امیدواریم به زودی ساخته شود و مرکز اردوگاهی بزرگ برای دانش آموزان سراسر کشور و زائران مزار مطهر شهید سلیمانی خواهد بود.

شهردار کرمان نیز در این مراسم گفت: مسیر آرامستان جدید کرمان به علت نزدیک بودن به مزار شهید سلیمانی و همچنین اجرای پروژه‌های بزرگی مانند اردوگاه کشوری، مسکن ملی و دانشگاه فرهنگیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سعید شعرباف با بیان اینکه این مسیر تمرکز بر یک محور تفریحی و مورد استفاده عموم مردم است، افزود: فرآیند درختکاری به نام شهداء مزین شده و هر نهال به نام یک شهید کاشته خواهد شد و فضا را متفاوت از سال‌های گذشته خواهد کرد.

انتهای پیام




کاشت ۶۵۰۰ اصله درخت به یاد شهدای استان کرمان

منبع: ایـسنا
? کاشت ۶۵۰۰ اصله درخت به یاد شهدای استان کرمان