کارنامه خدمات دستگاه قضایی کرمان درخشان است

کرمان – فت فتو – معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل کرمان گفت: دستگاه قضایی این استان طی سال‌های اخیر بر مبنای مدیریت هوشمندانه و مبتنی بر سیاست‌های قوه قضاییه توانسته کارنامه درخشانی را ارائه دهد و برای اقشار مختلف جامعه امیدآفرین باشد. به گزارش فت فتو، مهدی بخشی روز پنجشنبه در آئین تکریم […]

کرمان – فت فتو – معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات دادگستری کل کرمان گفت: دستگاه قضایی این استان طی سال‌های اخیر بر مبنای مدیریت هوشمندانه و مبتنی بر سیاست‌های قوه قضاییه توانسته کارنامه درخشانی را ارائه دهد و برای اقشار مختلف جامعه امیدآفرین باشد.

به گزارش فت فتو، مهدی بخشی روز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دادگستری کل کرمان افزود: خدای بزرگ را شاکریم که مدیریت دستگاه قضایی این استان در سال های طولانی توسط حقوقدانی ولایت مدار، جانباز، برادر شهید، عالم و مردمی مدیریت شد و در حوزه های توسعه عمرانی، توسعه نیروی انسانی، جذب قضات بومی و هزاران خدمت بزرگ دیگر موجب تعالی جایگاه دستگاه قضایی شده است.

بخشی ضمن خیرمقدم به رییس کل جدید دادگستری استان کرمان ابراز امیدواری کرد، در دستگاه قضایی این استان زرخیز بر مبنای هماهنگی و تعامل موجود با شورای تامین، مدیران اجرایی و نمایندگان قوه مقننه کارهای ماندگاری را به مردم شریف این استان ارایه کرد.

وی ادامه داد: نمونه اقدامات انجام شده در دادگستری کرمان را می توان در توسعه  ۳۳ هزار و ۷۵۴ مترمربع ساختمان های قضایی به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم و در دست احداث بودن به ۲۲ هزار و ۷۷۰ مترمربع مشاهده کرد.

وی اظهار داشت: آموزه های دین مبین اسلام بر این باور تاکید دارد که مسوولیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک امانت است و این مهم در نظام قضایی کشور در تجلی عدالت همه جانبه و توسعه احساس عدالت و امنیت تجلی می یابد.

وی بیان کرد: توسعه دادرسی های الکترونیک، همکاری با دولت در رفع مسائل معیشتی و اقتصادی و تلاش برای توسعه صلح و سازش در جامعه از مصادیق عملکردی مناسبی است که طی سال های اخیر شاهد آن بوده ایم.




کارنامه خدمات دستگاه قضایی کرمان درخشان است

منبع: ایرنـا
? کارنامه خدمات دستگاه قضایی کرمان درخشان است