کارشناس داوری: کاظمی با شجاعت برای پرسپولیس پنالتی گرفت/ داوری فوق‌العاده‌ای دیدم

حسین عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره نحوه قضاوت وحید کاظمی داور مسابقه پرسپولیس با گل گهرسیرجان اظهار داشت: داوری فوق‌العاده‌ای از وحید کاظمی شاهد بودیم به طوری که هیچ اشتباهی از او در طول مسابقه رخ نداد و به تمامی صحنه‌ها خیلی نزدیک بود. برعکس دربی که برای […]

حسین عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره نحوه قضاوت وحید کاظمی داور مسابقه پرسپولیس با گل گهرسیرجان اظهار داشت: داوری فوق‌العاده‌ای از وحید کاظمی شاهد بودیم به طوری که هیچ اشتباهی از او در طول مسابقه رخ نداد و به تمامی صحنه‌ها خیلی نزدیک بود. برعکس دربی که برای استقلال پنالتی اعلام نشد در این دیدار داور مسابقه به درستی، بدون ترس و با شجاعت برای پرسپولیس پنالتی اعلام کرد.

وی افزود: کاظمی در این دیدار هیچ اشتباهی نداشت و تمام اخطارهایی که داد به موقع بود.حتی در اواخر مسابقه خطای پورعلی‌گنجی روی بازیکن گل گهرسیرجان با بی‌پروایی انجام شد و به درستی هم به او کارت زرد داده شد. به طور طبیعی وقتی داور از کارت زرد خود استفاده کند ادامه قضاوت برای او راحت‌تر می‌شود زیرا با این کار کنترل بازی را بیشتر در دست خود می‌گیرد. 

کارشناس داوری با اشاره به اینکه اعلام پنالتی برای پرسپولیس درست بود، گفت: در هنگام ارسال توپ سعید صادقی دست آرمین سهرابیان مدافع گل گهر روی زمین هوا بود به طوری که دست مدافع فضا را اشغال کرد بود و تشخیص اعلام پنالتی بهترین تصمیم از طرف داور مسابقه بود. 

عسکری با اشاره به اینکه دادن کارت زرد به ترابی برای شبیه‌سازی که انجام داد، بهترین تصمیم از طرف داور بود، اظهار داشت: در دقیقه ۵۸ مهدی ترابی شبیه‌سازی انجام داد و هیچ برخوردی با بازیکن تیم حریف نداشت. شاید یک تماس کوچکی بین او و بازیکن حریف رخ داده باشد اما بیشتر ترابی ماهرانه دنبال این بود تا خودش را روی زمین بیاندازد که داور را متقاعد به اعلام پنالتی برای تیم خود کند. 

وی در مورد گل دوم پرسپولیس، گفت: این گل آفساید نبود و کار عالی کمک داور را نشان داد، زیرا لحظه‌ای که ترابی پاس را ارسال می‌کند، مهاجم پرسپولیس از بازیکن مدافع یک گام عقب‌تر بود.

انتهای پیام/




کارشناس داوری: کاظمی با شجاعت برای پرسپولیس پنالتی گرفت/ داوری فوق‌العاده‌ای دیدم

منبع:آنـــا
? کارشناس داوری: کاظمی با شجاعت برای پرسپولیس پنالتی گرفت/ داوری فوق‌العاده‌ای دیدم