چهل سال مجاهدت در برابر استکبار در کارنامه حاج قاسم

حجت الاسلام شجاعی گفت:مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی منطبق بر مکتب انقلاب است. حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و مکتب امام و رهبری است. باید در راستای گسترش فرهنگ مکتب شهید سلیمانی تلاش کنیم. به گزارش فت فتواز کرمان :حجت الاسلام شجاعی در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع با تسلیت […]

حجت الاسلام شجاعی گفت:مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی منطبق بر مکتب انقلاب است. حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و مکتب امام و رهبری است. باید در راستای گسترش فرهنگ مکتب شهید سلیمانی تلاش کنیم.

به گزارش فت فتواز کرمان :حجت الاسلام شجاعی در خطبه های نمازجمعه این هفته در مسجد جامع با تسلیت ایام فاطمیه این ایام را فرصت ارزشمندی برای بیان حقایق و بصیرت‌افزایی آحاد مختلف جامعه دانست.

او افزود :شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)  به ما آموخت که در راه ولایت باید از همه هستی خود بگذریم، زیرا ولایت در راس هرم نظام اسلامی قرار گرفته و عزت و اقتدار را رقم زده است.

حجت الاسلام شجاعی با قدردانی از حضور گسترده مردم در مراسم نهم دی ماه گفت : حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی تاریخی سال ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زریّنی در افتخارات ملت ایران بشمار می‌رود.

شجاعی گفت: حرکت خودجوش و انقلابی احاد مختلف مردم در حماسه ۹ دی نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب بشمار می‌شود که در پرتو آن ملت بصیر ایران اسلامی ضمن اعلام پایبندی به ارزش‌های والای انقلاب، بار دیگر، ولایتمداری، بینش و شعور سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیدند و نشان دادند که با وجود فتنه گری‌های دشمنان هیچگاه راه خود را گم نمی‌کنند و دست از ولایتمداری برنمی دارند.

خطیب جمعه زرند با اشاره به فرمایشات مقام معظم انقلاب که فرمودند حاج قاسم یک راه، یک مدرسه و یک مکتب است، افزود: مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی منطبق بر مکتب انقلاب است. حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و مکتب امام و رهبری است. باید در راستای گسترش فرهنگ مکتب شهید سلیمانی تلاش کنیم.

او تاکید کرد: شجاعت، شهامت، رشادت و شهادت سردار سلیمانی را یادآور حماسه‌های حسینی دانست که ملت ایران با آن عجین هستند. در حقیقت معرفی مکتب حاج قاسم یعنی معرفی مکتب شهدا، مقاومت و مکتب امام (ره) است، زیرا حاج قاسم یکی از بهترین شاگردان این مکتب بوده است وچهل سال مجاهدت مستمر و خستگی ناپذیر در مقابله با ظلم  درکارنامه دارد.




چهل سال مجاهدت در برابر استکبار در کارنامه حاج قاسم

منبع: خــبرگزاری بســیج
? چهل سال مجاهدت در برابر استکبار در کارنامه حاج قاسم