چهار محکوم به قصاص در کرمان از اعدام رهایی یافتند

کرمان – فت فتو – رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: چهار فقره پرونده قتل عمد طی سال جاری و در راستای پویش “به حرمت علی (ع) می‌بخشم” با همت و تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف این استان منجر به جلب رضایت اولیا دم و رهایی محکومان به قصاص از مجازات اعدام شده است. به […]

کرمان – فت فتو – رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: چهار فقره پرونده قتل عمد طی سال جاری و در راستای پویش “به حرمت علی (ع) می‌بخشم” با همت و تلاش اعضای شوراهای حل اختلاف این استان منجر به جلب رضایت اولیا دم و رهایی محکومان به قصاص از مجازات اعدام شده است.

به گزارش روز چهارشنبه فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان کرمان، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی افزود: شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندان استان کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون موفق شده اند با صلح و سازش بین طرفین دعاوی، اختلاف را برطرف کرده و در این رابطه ۹۱ زندانی از زندان های این استان رهایی یافتند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی همچنین با اشاره به منویات و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت ترویج فرهنگ صلح و سازش و تقویت شوراهای حل اختلاف در راستای افزایش نیافتن تعداد زندانیان در جامعه افزود: شوراهای حل اختلاف ویژه زندان موفق شدند در سال جاری از ۵۸۷ فقره پرونده وارده به شعبه ویژه زندان تعداد ۴۷۰ فقره پرونده را منتهی به سازش کنند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: شعب شوراهای حل اختلاف ویژه زندانیان نقش بسیار مهمی در اخذ رضایت از شاکی، ایجاد صلح و سازش و حل و فصل پرونده های مدد جویان ایفا می کنند.




چهار محکوم به قصاص در کرمان از اعدام رهایی یافتند

منبع: ایرنـا
? چهار محکوم به قصاص در کرمان از اعدام رهایی یافتند