چهار تیم برتر لیگ دسته ۲ هندبال بانوان کشور در یزد مشخص شدند

یزد- فت فتو- مرحله مقدماتی مسابقات هندبال لیگ دسته ۲ بانوان کشور چهارشنبه شب در سالن دانشگاه پیام نور شهر مجومرد ( میزبان ) در یزد به پایان رسید و تیم‌های کرمان، اصفهان، بیرجند و لرستان به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها راه یافتند. به گزارش فت فتو، در آخرین روز برگزاری مسابقات مقدماتیهندبال لیگ […]

یزد- فت فتو- مرحله مقدماتی مسابقات هندبال لیگ دسته ۲ بانوان کشور چهارشنبه شب در سالن دانشگاه پیام نور شهر مجومرد ( میزبان ) در یزد به پایان رسید و تیم‌های کرمان، اصفهان، بیرجند و لرستان به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها راه یافتند.

به گزارش فت فتو، در آخرین روز برگزاری مسابقات مقدماتیهندبال لیگ دو بانوان کشور که چهارشنبه شب در سالن دانشگاه پیام نور شهر مجومرد (میزبان) در یزد برگزار شد، تیم امید اصفهان ۲۷ به ۹ بر ماهشهر، بیرجند ۲۵ به ۱۴ بر کاشان پیروز شده و دهدشت لرستان ۱۵ بر ۱۸ مغلوب کوکارمانیا کرمان شد.

این مسابقات از روز یکشنبه هفته جاری با حضور تیم‌های اروند خوزستان، کوکارمانیاکرمان، امید اصفهان، ماهشهر، فرزان دهدشت، نگین کوهسار لرستان، دای صلح، هیات هندبال بیرجند، ایزی پایپ کاشان و دختران کویر شهر مَجومرد  آغاز شد.

این پیکارها به مدت یک هفته به صورت دوره‌ای و مجتمع پیگیری می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر هندبال قهرمانی باشگاه‌های کشور در فصل آینده را کسب می‌کند.

 استان یزد ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و دو هزار نفر در رشته هندبال فعال هستند.

این استان یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می‌کنند.




چهار تیم برتر لیگ دسته ۲ هندبال بانوان کشور در یزد مشخص شدند

منبع: ایرنـا
? چهار تیم برتر لیگ دسته ۲ هندبال بانوان کشور در یزد مشخص شدند